Selgere

Juble

Forumet er livet
jentene i juni13
Alle disse som står utenfor hver eneste matbutikk og selger folk er folk, kjøper dere ? Noen må jo kjøpe ellers hadde de vel ikke vært her. Syns synd på de, står 10 timer i strekk hver dag. Lurer på hvor de går på do stakkars. Men jeg kjøper aldri for støtter de ikke? Kjøper alltid asfalt, for de støtter jeg.

Sent from my iPad using BV Forum

Alle disse som står utenfor hver eneste matbutikk og selger folk er folk, kjøper dere ? Noen må jo kjøpe ellers hadde de vel ikke vært her. Syns synd på de, står 10 timer i strekk hver dag. Lurer på hvor de går på do stakkars. Men jeg kjøper aldri for støtter de ikke? Kjøper alltid asfalt, for de støtter jeg.

Støtter de ikke. Skulle være punktum.

Nei, jeg kjøper ikke av dem:)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Kjøper aldri av noen, snakker aldri med noen som står på noe slags salgsstand noe sted. En av mange ting jeg har angst for, så slike unngås så godt som over hode mulig ;/

Kjøper aldri noe, er lei de rett og slett. De som er på nærmeste butikk her, går helt inntil deg å flger etter.

Her blir de forresten jaget bort fra enkelte butikker, fordi kunder opplever de som ubehagelige og innpåslitne.

Kjøper ikke.

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

hørte faktisk om en skremmende ting i avisa valdres igår, det var det ei som hadde observert en selger for folk er folk, en velkledd mann med en ganske dyr bil (audi) hadde gått bort til denne damen som solgte, hun hadde gitt han pengene hun hadde tjent!
han hadde vist da telt pengene mens hans snakket i en iphone!

av mange andre grunner kjøper ikke jeg folk er folk men dette gjorde det ikke noe bedre!

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app

Kjøper ikke det,men kjøper megafon fast. Blir det samme som =oslo.

nei jeg kjøper ikke.. fordi de er så innpåslitne.. de går etter folk og stryker dem på armen mens de sier"pliiis pliiiis" og så har de flere ganger tatt tak i datteren min på 5 år og sagt "pliis girl, pliiis" syns det er så drøyt at de får lov til å stå utenfor butikker..

jeg kjøper =Oslo, da kjøper jeg den dobbelt opp og med en kaffe til.

Kjøper ikke. Er ikke mye sånt her jeg bor da :p

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Kjøper aldri. Tenker mine tanker og føler litt på at folk er folk.

hørte faktisk om en skremmende ting i avisa valdres igår, det var det ei som hadde observert en selger for folk er folk, en velkledd mann med en ganske dyr bil (audi) hadde gått bort til denne damen som solgte, hun hadde gitt han pengene hun hadde tjent!
han hadde vist da telt pengene mens hans snakket i en iphone!

av mange andre grunner kjøper ikke jeg folk er folk men dette gjorde det ikke noe bedre!

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app

Det er det samme med de som tigger... Det er ikke hu/han man gir penger som sitter med igjen med dem, men bakmennene...

Back
Topp