Seler i vogn?

kmkm

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Er det flere som har begynt med sele i vogna? Her fant vi ut at det var bedre å være føre var, så de ble montert i dag. Hun ligger rolig når hun sover, men når hun våkner begynner hun å ville snu seg rundt og slenger beina over kanten etc. Begynner å bli redd for at hun plutselig kan komme seg ut. Hun ligger ofte i gangen og sover, og kan være våken en god stund før hun gir lyd fra seg, så hun rekker å gjøre mye rart hvis vi er opptatt med andre ting ;-) Hun sovna fortere enn noen gang nå med seler på, så hvis det vedvarer er jo det en fin bonus :-D
 
Her har det også blitt betydelig økt aktivitet i vogna. Vet ikke om vi har seler. Kommer de med edge duo? Det er trangt i kurven men vi har ikke testa sportsdelen enda, nettopp med tanke på propellaktiviteten.
 
Tror seler i vogna er det lureste vi har gjort :-D Hun sovner kjempefort og kan sove 2 timer i strekk uten at vi er borti vogna - tidligere har vi måttet vugge på den med jevne mellomrom og gjerne trille rundt huset for at hun skal sove så lenge. Tydeligvis trygt og godt å ligge fastspent! Nesten så jeg vurderer seler i sprinkelsenga også nå, haha :-D
 
Foreløpig bruker vi ikke de over skuldrene, bare de mellom beina/rundt magen for å hindre at han aker seg nedover i vogna. Ellers ligger han så rolig at jeg ikke ser noe behov for å bynne med de andre riktig ennå.
Men sånn ellers hvis de så snur og vrir på seg og slenger bena over kanten, så er det jo bedre å være føre var og bruke selene.
 
Er det flere som har begynt med sele i vogna? Her fant vi ut at det var bedre å være føre var, så de ble montert i dag. Hun ligger rolig når hun sover, men når hun våkner begynner hun å ville snu seg rundt og slenger beina over kanten etc. Begynner å bli redd for at hun plutselig kan komme seg ut. Hun ligger ofte i gangen og sover, og kan være våken en god stund før hun gir lyd fra seg, så hun rekker å gjøre mye rart hvis vi er opptatt med andre ting ;-) Hun sovna fortere enn noen gang nå med seler på, så hvis det vedvarer er jo det en fin bonus :-D
Må nok begynne med det veeeldig snart! Hvor har du kjøpt de? Følget de med vogna?
 
Jepp, må bruke seler i vogna hvis ikke hadde hun vørt på huet ut av den :p hun sovner også med engang når hun har på selene så tydelig at det hjelper hun å finne roen når hun ikke har mulighet til å styre så mye på. Nesten så jeg tenker det kunne vært kjekt i senga også :p

I vår fulgte de med på sportsdelen (Emmaljunga City cross), skulle vi hatt i bagedelen måtte vi kjøpt selv.
 
Like greir med seler når vi skylle bytte del uansett :)
Bedre å være føre var :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Her har vi begynt med sportsdelen, og da tok jeg på selene som er rundt magen og mellom føttene. I vognbaggen snudde han seg på magen og slikt, så jeg var redd han plutselig skulle kunne klare falle ut :) Så nå ligger han bare på ryggen i vogna å sover, og det syns jeg er trygt og godt :)
 
Har byttet til sportsdel og der er det ferdig monterte seler som vi bruker:)
 
Back
Topp