Så bra at legen tok tak da! Jeg har ikke blitt henvist til gyn enda...regner med det er fordi de fant noe på blodprøvene..begynte med behandlingen for prolaktin nivået denne uka med beskjed om hvis jeg ikke var blitt gravid innen mars ble jeg henvist videre til ivf. Syns å 2015 har vært bare venting,ikke bare bare å ta blodprøve på rette dager når man har så ustabil syklus! Håper vi begge får positiv g.test snartHei, koselig at du har en datter som er nøyaktig like gammel som min <3 ja det er det jeg holder på med med alle disse prøvene. Nå skal jeg ta siste blodprøve(!) på mandag.
Oppdatering på litt av det som har hendt siste uke:
Fastlegen tok kontakt å lurte på om jeg hadde fått time hos gyn. Siden hun henviste meg i februar..jeg sa jeg var i mai. Da jeg ikke fikk time før.
Fastlegen hadde altså ikke fått oversendt papirer og ante ikke at jeg hadde vært der eller noe om at jeg var startet utredning! Hun innhentet infoen selv,og to dager senere hadde jeg fått brev om ny time i november, før jeg var ferdig med alle blodprøvene! Ble litt glad over at det faktisk skjer noe og at fastlegen tydeligvis har kontaktet sykehuset, for å følge opp.
Skal høre etter svar på blodprøver når alle er tatt, så kan jeg forberede meg på hva som blir neste skritt.. Tror nok de viser at jeg ikke har EL.
Er også glad timen var hos NY gyn,kanskje hun er mer imøtekommende.
Synd at det er så fryktelig lang ventetid. Innser at 2015 utelukkende har dreid seg om dette, venting,henvisning og mere venting.
2014 dreide seg bare om å prøve på egenhånd... Kjenner vel litt på hvor stor plass dette tar i livet mitt :-(