Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alle mine barn i barnehagen bærer sekk selv på tur, med niste. Selv de minste.Jeg jobber i barnehage, og jeg har aldri sett noen av barna bruke sekk selv, ikke de største barna engang. Flere som har sekk, men det er alltid foreldrene som bærer. Så du kan like greit han en bag med skifteklær i, og heller vente med å eventuelt kjøpe sekk hvis ungene skal ha med på tur.
Kommer helt an på barnehagen. Der jeg jobber bærer barna sekk selv på langtur fra de er 2 år. En gang i uken er de tilbake i bhg til lunsj og går uten sekk, mens en dag i uken/annenhver uke spiser de lunsj ute. De har da med sitteunderlag, votteskift (ev annet skift) og vannflaske. Med 20 barn på en avdeling og barna trenger oppmot en halvliter drikke hver så blir det tungt for de voksne å bære med seg 10 liter med vann + til de voksne.Jeg jobber i barnehage, og jeg har aldri sett noen av barna bruke sekk selv, ikke de største barna engang. Flere som har sekk, men det er alltid foreldrene som bærer. Så du kan like greit han en bag med skifteklær i, og heller vente med å eventuelt kjøpe sekk hvis ungene skal ha med på tur.