Seier du ifrå...

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
Nei...men har litt lyst til å spørre om leggerutinene deres. :p

Ungen demmes er like gammel som vår (2.5) og gråter opp mot en time hver kveld. :eek:

Han gråter når vi kommer inn på rommet om kvelden (de har rom vegg i vegg, rekkehus) og når jeg har lest og sunget for vesla OG sittet inne sammen med henne til hun har sovnet (ca 40min).

Og slik har det vært siden vi flyttet inn for 6 uker siden... :oops:

En ting er at ungen deres ikke har det bra, men det forstyrrer og uroer jo vårt barn også. Hun lurer på hva han gråter for og så blir hun urolig av det.

Nei, har nok med mine egne, men er det omsorgsvikt eller noe så må man jo si i fra.

Men her hjemme er det mine regler.
Sånn ja.

Stengt tatt har ikke jeg naboer med unger i alder det er naturlig at jeg skal bry meg med om oppdragelsen til. Den ene har barnebarn på alder med mine, så hennes barn er ferdig oppdradd, og i der andre nabohuset ble de myndig nå nettopp, så de er vel relativt ferdig oppdradd der også.

Nei. Det blir ikke riktig.

Nei det gidder jeg ikke å bry meg med, og har heller ingenting med, men dersom de er på besøk her er det mine regler som gjelder
Signerer det. ;)

Nei blander meg ikke borti hvordan andre gjør det, men hos meg gjelder mine regler uansett hvem sine barn det er.

Nei det har jeg ikke noe med. MEN om de gjør ting hos MEG som ikke mine gutter får lov til, så gir jeg beskjed.
Samme her. Mitt hus, mine regler.

Kommer helt an på hva slags oppdragelse det er. Hvis det er fysisk avstraffelse eller grov psykisk vold så sier jeg selvfølgelig i fra.

Verden blir et trist sted hvis folk ikke bryr seg :(

Hvis det er helt uetisk eller omsorgssvikt sier jeg ifra ikke ellers, mange måter å oppdra på;)

Nei..de får gjøre ting på sin måte, så gjør jeg det på min måte :) Alle er ulike..

Nei, men det hender naboen har veldig mye de skulle sagt :P nå er nærmeste nabo svigers, så det er jo greit, på en helt annen måte :P

Nei, har ingen vane for det. Men dersom det hadde vore fysisk bestraffelse og slik hadde eg gjort det.
Når det er barn på besøk hjå meg, seier eg i frå om ting ikkje er ok. Da gjelder våre reglar.

Ikke med mindre det er fysisk eller psykisk vold

Med mindre omsorgsvikt er inne i bildet, så er ikke det at noen andre har en annen oppdragerstil enn meg noe jeg har noe med.

Back
Topp