SEEE hva jeg fiiikk!!

• Trådstarter Trådstarter MamsentilAne
  • Opprettet Opprettet
ORIGINAL: Bruble

Jeg tror min hemmelige venn er Stine og Prinsen.. Er det riktig?

Nei, sorry er nok ikke meg[:)]

Men tror jeg har gjort noe litt dumt, byttet jo navn og har skrevet hint til det gamle nicket[:-] ja ja...

Nå har jeg ikke fått sjekket postkassa siden onsdag!!!
Gleder meg til jeg kommer hjem i morgen å se om Tobias har fått pakke!!

Er det mange som ikke har fått enda?
Er det mange som ikke har funnet ut av sin hemmelige venn?

Jeg har avslørt min hemmelige venn! [:)]
Var IKKE Mochicka iallefall [8D]

Det var mammaen til Tobias [:D][:D]

ORIGINAL: Zuper MoM

ORIGINAL: *lykkelita*

ORIGINAL: Zuper MoM

ORIGINAL: *lykkelita*

Jeg glemte jo å skrive noen hint på kortet til min hemmelige venn..så vanskelig for henne å finne ut hvem vi er..kanskje man ser hvor i landet det er postet? Men viss ikke kan jeg jo hinte litt her..kortet er hjemmelagt, og vennen vår er en søøøøøøøøøøøøøøøt jente [:D] 

jeg fikk et kjempe fint hjemmelaget kort[:)]
kan det være fra deg da kanskje????[:)]
tipper på deg da *lykkelita*[:D]

Tihii...meget godt mulig at det var meg og Thea ja [:D] Kjempe kos å handle til prinsessa di :):) Håper kåpen og lua passet..Gjorde det lett å tippe nå, men var jo umulig å tippe deg frem til meg siden jeg ikke skrev hint..hehe..tenkte jo ikke på det jeg når vi laget kortet

Tusen tusen takk[:)] Ble kjempe fornøyd med kåpa å lua[:)][:)] ho var sååå søt med det! Å ikke minst et utrolig fint kort jeg fikk av deg[:)] ble helt rørt av kortet jeg, det henger på kjøleskapet[:D] skrevet så mye fint!!

Sååå bra :) Tippe den nydelige prinsessa di passte den kjempe fint!! Kjempe moro å handle til dokke, snuppa di e jo sann ca på samme størrelse som Thea så det gjorde alt litt enklere [:)] 

ORIGINAL: MOVED: lillefix *

Var Mochicka [;)]

Sikker på det?

Her er gaven fra min hemmelig venn, og vi er strålende fornøyde. Falt helt i smak.
Å de skoa var jo drit skjønne....

Så nå var det bare å gjette seg frem da, siden det ikke var avsender, frimerke, stempel eller kort [&o]
Noen som føler seg skyldig??? [:D]

hehe tror det er blitt rotet litt med fått av listen[8D] eg fikk av frida sin mamma og ga til lillepusen[;)]

ORIGINAL: *Mamsen til Ane*

ORIGINAL: MOVED: lillefix *

Var Mochicka [;)]

Sikker på det?

Ehm... nå blei eg heilt forfjamsa her!!!
Bare tulle du med meg eller va det feil??

shiby og markus fikk gave av timtam og philip[:)]

Bare hyggelig det

Hvordan var de bodyene egentlig?? Lurer litt på å kjøpe til Lunus og

De var kjempe fine, veldig myke og gode!
Så var de ikke vide,men litt lange i str hvis du skjønner [:)]

ORIGINAL: chiquitita

se eliana fikk en denne søte kjole med body til og et hårbånd. vi ble kjempe glade [:)] jeg må finne ut hvem som kommer fra vardø.... vardøhus festning på frimerket.  iallefall tuuuuuusen takk for den kjempe fine gaven. klem fra min snuppe til din.
hvem er vår hemmelige venn????

ingen???? det er ei snuppe i allefall...

ORIGINAL: Marilu

Bare hyggelig det

Hvordan var de bodyene egentlig?? Lurer litt på å kjøpe til Lunus og

De var kjempe fine, veldig myke og gode!
Så var de ikke vide,men litt lange i str hvis du skjønner [:)]

Vi har makne bodyer, de er kjempegode, holder fasongen godt og trykket på bodyene har ikke blitt stygt enda det kjøres i tørketrommel og blir brukt masse da det er favoritt bodyene[:)] så de er ett godt kjøp[;)]

ENTIL: ER DU MIN HEMMELIGE VENN????

Har ikke fått lagt ut bilde enda, men uansett hvem du er: TUSEN HJERTELIG TAKK FOR KNALL KJEKK GAVE!![:D][:D][:D]  Thea ble suuuper duper fornøyd!!! [:D]

ORIGINAL: MOVED:anniie6

ENTIL: ER DU MIN HEMMELIGE VENN????

Har ikke fått lagt ut bilde enda, men uansett hvem du er: TUSEN HJERTELIG TAKK FOR KNALL KJEKK GAVE!![:D][:D][:D]  Thea ble suuuper duper fornøyd!!! [:D]

Bilde takk!!! Hva har du fått? [:)]

det kommer, det kommer ;) Men ikke før i morgen [:D] Hehe

Fikk en nydelig rosa (velur??) dress og ei lekker strømpebukse i rosa.. Var sååå herligt.. Har faktisk den strømpebuksen i en mindre str. men skulle ut å kjøpe ei til i den str. som jeg fikk i gaven! SUPERT [:D][:D]

Theskj......Siden ejg allerede har tilgitt deg for åvære seint ute med gaven....Har jeg fått av deg eller????? [:D]

Det er vel neppe fra henne siden hun skulle sende den i går.

Min ble å sendt i går....[:'(][:'(]

Dvs, på søndags kveld...
Hehe!

*sorry*
Men da burde jeg være rimelig lett og gjette når den kommer i dag eller i morra regner jeg med!
[:D][:D]

ORIGINAL: brumla

Det er vel neppe fra henne siden hun skulle sende den i går.

åh..Trodde hu sendte den på lørdag jeg [&:]

Lillepusen.....ER DET DEG DA???? [:D]

Back
Topp