Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Zuper MoM
ORIGINAL: *lykkelita*
ORIGINAL: Zuper MoM
ORIGINAL: *lykkelita*
Jeg glemte jo å skrive noen hint på kortet til min hemmelige venn..så vanskelig for henne å finne ut hvem vi er..kanskje man ser hvor i landet det er postet? Men viss ikke kan jeg jo hinte litt her..kortet er hjemmelagt, og vennen vår er en søøøøøøøøøøøøøøøt jente [:D]
jeg fikk et kjempe fint hjemmelaget kort[:)]
kan det være fra deg da kanskje????[:)]
tipper på deg da *lykkelita*[:D]
Tihii...meget godt mulig at det var meg og Thea ja [:D] Kjempe kos å handle til prinsessa di :):) Håper kåpen og lua passet..
Gjorde det lett å tippe nå, men var jo umulig å tippe deg frem til meg siden jeg ikke skrev hint..hehe..tenkte jo ikke på det jeg når vi laget kortet
Tusen tusen takk[:)] Ble kjempe fornøyd med kåpa å lua[:)][:)] ho var sååå søt med det! Å ikke minst et utrolig fint kort jeg fikk av deg[:)] ble helt rørt av kortet jeg, det henger på kjøleskapet[:D] skrevet så mye fint!!
Sååå bra :) Tippe den nydelige prinsessa di passte den kjempe fint!! Kjempe moro å handle til dokke, snuppa di e jo sann ca på samme størrelse som Thea så det gjorde alt litt enklere [:)] ORIGINAL: MOVED: lillefix *
Jeg har avslørt min hemmelige venn! [:)]
Var Mochicka [;)]

ORIGINAL: *Mamsen til Ane*
ORIGINAL: MOVED: lillefix *
Jeg har avslørt min hemmelige venn! [:)]
Var Mochicka [;)]
Sikker på det?
ORIGINAL: chiquititahvem er vår hemmelige venn????
se eliana fikk en denne søte kjole med body til og et hårbånd. vi ble kjempe glade [:)] jeg må finne ut hvem som kommer fra vardø.... vardøhus festning på frimerket. iallefall tuuuuuusen takk for den kjempe fine gaven. klem fra min snuppe til din.
ORIGINAL: Marilu
Bare hyggelig det
Hvordan var de bodyene egentlig?? Lurer litt på å kjøpe til Lunus og
De var kjempe fine, veldig myke og gode!
Så var de ikke vide,men litt lange i str hvis du skjønner [:)]
ORIGINAL: MOVED:anniie6
ENTIL: ER DU MIN HEMMELIGE VENN????
Har ikke fått lagt ut bilde enda, men uansett hvem du er: TUSEN HJERTELIG TAKK FOR KNALL KJEKK GAVE!![:D][:D][:D] Thea ble suuuper duper fornøyd!!! [:D]
ORIGINAL: brumla
Det er vel neppe fra henne siden hun skulle sende den i går.