SEEE hva jeg fiiikk!!

• Trådstarter Trådstarter MamsentilAne
  • Opprettet Opprettet
se eliana fikk en denne søte kjole med body til og et hårbånd. vi ble kjempe glade [:)] jeg må finne ut hvem som kommer fra vardø.... vardøhus festning på frimerket.  iallefall tuuuuuusen takk for den kjempe fine gaven. klem fra min snuppe til din.

I morgen skal jeg ut og shoppe til min hemmelige venn! [:D]
Har endelig tid til å ta noen dager fri fra eksamenslesning [8D]

eg har handla men eg komme meg isje te det pokkers post kontoret!!! [:'(][:@]

e så kaldt ude [8D]

Hehe... Samme her. Men i mårra skal e ha meg en bytur, så da blir den sendt.
Må bare finne ett nytt kort. Greide å miste d når e gikk fra bilen i går, å rett i en sølepytt. Hadde d løst i hånda, åsså litt for mye anna å bære på å. Skulle være effektiv vet du.

ORIGINAL: shiby

eg har handla men eg komme meg isje te det pokkers post kontoret!!! [:'(][:@]

e så kaldt ude [8D]

off, hehe!!
kjipt da spiremor! [8D]

Mamsen til Ane, kan ikke du legge til lista med navn som er med på denne tråden. [:)]
Jeg må finne ut hvem min hemmelig venn er og jeg husker ikke alle som er med.

Eller så kan du si meg hvem det er da!?!..hehehe... [;)] *hint,hint*

Liste ligger på forsiden til Gaveønskene

ORIGINAL: Marilu

Mamsen til Ane, kan ikke du legge til lista med navn som er med på denne tråden. [:)]
Jeg må finne ut hvem min hemmelig venn er og jeg husker ikke alle som er med.

Eller så kan du si meg hvem det er da!?!..hehehe... [;)] *hint,hint*

Skal jeg si deg hvem det er? Det er hun der vett du,med den søte babyen[:)]

Skal legge navnene i denne tråden ja.

det var den teorien.... er det kanskje deg da curl...???

ORIGINAL: Curl

ikke sikkert hun kommer fra Vardø...jeg fikk samme frimerket på min sist, men min hemmeligevenn var da fra Jaren....
Jeg fikk forresten frimerker med Vardøhus festning på sist jeg sendte brev og jeg bor jo i oslo.

ORIGINAL: chiquitita

se eliana fikk en denne søte kjole med body til og et hårbånd. vi ble kjempe glade [:)] jeg må finne ut hvem som kommer fra vardø.... vardøhus festning på frimerket.  iallefall tuuuuuusen takk for den kjempe fine gaven. klem fra min snuppe til din.

Sara fikk en kjempefin kjole i dag [:)]
Den var bare sååå fin! Tror min hemmelige venn er timtam [:)]
Det stemmer vell det?

Juliejr, der tar du nok feil.... Har en annen snuppe som hemmelig venn jeg [;)]

Men - hadde likt å kjøpe jenteklær altså! Hihi...

Jippiiii! Vi har fått julegave!!! Eller Leon, da, hehe... 

Det var jo AKKURAT det "vi" ønsket oss!

Ull-ull-ull!!! En kjempefin BLÅ ull-longs, og tynne ullsokker! Og så fikk vi to søte små nisser også. Se her!:

Hmmm, nå gjelder det bare å finne ut hvem som er den lille prinsessen fra Vestlandet da, hehe. *lurelurelure*

dette fikk jeg av min hemmeligevenn! kjempe fin jakke med en søt søt lue som hører til[:)]
dette falt kjempe bra i smak her i gården ja[:D] pluss et kjempe fint kort jeg fikk av deg.
så nå må jeg finne ut hvem du er[:)]tusen tusen takk [:)][:)]

ORIGINAL: Curl

se hva jeg fikk av vennen min:

et par disney sokker, ei t-skjorte, en mormor og de 8 ungene DVD, noen scrappe greier ( vet ikke hva det heter) opg en tupperware boks.

Nå vet jeg at det var en av disse vestlandsjentene som drev med tupperware...men avsender var fra Frolands verk - fikk navnet på gubben.....jeg skal finne det ut. Må bare kikke litt på profilene.

Tuuuuuuuuuen takk i alle fall. Kjempe fin gave!

Fant deg - det må være ZuperMoM[:D] 

hmm er nok ikke meg dessverre[8D]

ORIGINAL: Zuper MoM

dette fikk jeg av min hemmeligevenn! kjempe fin jakke med en søt søt lue som hører til[:)]
dette falt kjempe bra i smak her i gården ja[:D] pluss et kjempe fint kort jeg fikk av deg.
så nå må jeg finne ut hvem du er[:)]tusen tusen takk [:)][:)]

lurer på om det er ei i fra porsgrunn??? må sjekke litt mere.hihi spent på hvem det er!!

Mathias og Tobias fikk pakke i dag sammen med et fint julekort.. Tusen takk til min hemmelige venn. Så koselig med pakke da [:)]

ORIGINAL: Lillepusen

Jippiiii! Vi har fått julegave!!! Eller Leon, da, hehe... [:D]

Det var jo AKKURAT det "vi" ønsket oss! [:)][:)][:)]

Ull-ull-ull!!! [:D] En kjempefin BLÅ ull-longs, og tynne ullsokker! Og så fikk vi to søte små nisser også. Se her!:

Hmmm, nå gjelder det bare å finne ut hvem som er den lille prinsessen fra Vestlandet da, hehe. *lurelurelure*
Kjempe kjekk gave da!! Sånn man trenger nå som det begynner å bli kaldt ute..brrrrrr :):)

DERE MÅ IKKE GLEMME Å SKRIVE INN HER NÅR DERE FÅR GAVE!! [:)]

Iver fikk pakke i går[:D]

TUSEN TAKK!! Kempefine bodyer og smekker [:D]

Men hvem er nissen tro?
Hilsen fra østlandet.....[8|] Nemi73?

Back
Topp