Hjelper seaband mot svangerskapskvalmen? Jeg ser at noen på andre terminforum anbefaler det. Har du testet det ut, eller har tips til annet som kan hjelpe?
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner til den.. Jeg håper kvalmen avtar for din del, og att du kan spise normalt igjen. Det hjelper litt ekstra på oss hormonelle damerTakk for rådDa gidder jeg ikke gå til innkjøp av det.
Ja, jeg merker at jevn småspising hjelper. Det er bare så vanskelig når så lite frister; og brød er noe av det siste jeg kan tenke meg akkurat nå. Det kommer raskt i retur.
Det er helt håpløst at det eneste som hjelper føles som tortur! På det verste gråt jeg i fortvilelse over at jeg måtte spise.. Er ikke før de siste dagene jeg har greid å spise brød igjen! Har til nød gått med rista brød. Knekkebrød har jeg greid å spise litt av. Og nudler. Som sagt har det hjulpet meg veldig å prime magen med kjeks, eple, plomme eller yoghurt og deretter skynde meg å spise noe mer ordentlig som f.eks. knekkebrød mens magen er ok. Og har hjulpet å spise godt til kveldsmat så jeg ikke legger meg til natta på nesten tom mage. Og søte ting må jeg holde meg laaangt unna!Takk for rådDa gidder jeg ikke gå til innkjøp av det.
Ja, jeg merker at jevn småspising hjelper. Det er bare så vanskelig når så lite frister; og brød er noe av det siste jeg kan tenke meg akkurat nå. Det kommer raskt i retur.
Det er helt håpløst at det eneste som hjelper føles som tortur! På det verste gråt jeg i fortvilelse over at jeg måtte spise.. Er ikke før de siste dagene jeg har greid å spise brød igjen! Har til nød gått med rista brød. Knekkebrød har jeg greid å spise litt av. Og nudler. Som sagt har det hjulpet meg veldig å prime magen med kjeks, eple, plomme eller yoghurt og deretter skynde meg å spise noe mer ordentlig som f.eks. knekkebrød mens magen er ok. Og har hjulpet å spise godt til kveldsmat så jeg ikke legger meg til natta på nesten tom mage. Og søte ting må jeg holde meg laaangt unna!
Men folk vil jo da antageligvis spørre hvorfor du går med dem? Hva svarer dere da? :s
Men det er lett å glemme de bort, så noen på jobben har sikkert sett dem.Jeg går alltid med gensere som er lange på armeneMen det er lett å glemme de bort, så noen på jobben har sikkert sett dem.