SE x10 mini pro.

ORIGINAL: jabbadabbaduuu!

touch tlf må lades hver dag! Drar mye mer strøm [;)] Var på telekiosken og pratet med en selger der ang tlf.  Han hadde iphone og den måtte lades hver dag den og..
Jeg trenger ikke lade min touchtlf hver dag..og jeg bruker den MYE [:)]

ORIGINAL: *minibolla*

jeg er veldig fornøyd med min[:)] bryr meg ikke så mye om batteriet må lade om natten eller på jobben.. 

akkurat som meg.. Elsker telefonen min jeg[:D] lade den om natta gjør meg ingenting.

Har den tlf og er ikke kjempefornøyd liksom... men jeg fikk beskjed da jeg kjøpte den at batteriet ikke varte lenge, så det visste jeg. Jeg har den typen med tastatur, så den varer litt lengre enn den uten, fordi batteriet er større..
Man kan jo rette på innstillingene for batteriet, feks ha litt mindre lys på skjermen, kanskje det funker litt iallefall?
Det som irriterer meg veldig er at Laderen ikke går inni "hullet" den ligger slapt inni, og detter ut når jeg kommer borti laderen...[&:]

ORIGINAL: Kranglefanten

touch tlf må lades hver dag! Drar mye mer strøm [;)] Var på telekiosken og pratet med en selger der ang tlf.  Han hadde iphone og den måtte lades hver dag den og..

TULL!
Har hatt en drøss med touchtelefoner som har holdt mye lengre, HTC'n varte i ei uke!

ikke vet jeg, var han som fortalte meg og søsteren det[:)]

ORIGINAL: Hjertejenta

ORIGINAL: *minibolla*

jeg er veldig fornøyd med min[:)] bryr meg ikke så mye om batteriet må lade om natten eller på jobben.. 

akkurat som meg.. Elsker telefonen min jeg[:D] lade den om natta gjør meg ingenting.

Søstra mi hadde den, men var ikke fornøyd i det hele tatt .. så treg touch og dårlig bildekvalitet ... Er enig! 

min må ikke lades hver dag. bruker den nesten ikke til annet enn noen meldinger og litt ringing. jeg har redusert lyskapasiteten på telefonen og slått av alt unødvendig. for eksempel trekker trådløs nettilkobling utrolig mye strøm, så den bør være av når du ikke er på nett. det samme gjelder bluetooth og 3g.

har ikke hatt noen problemer med telefonen :)

ORIGINAL: Atalie

Søstra mi hadde den, men var ikke fornøyd i det hele tatt .. så treg touch og dårlig bildekvalitet ... Er enig! 
Det er en MOBIL det er snakk om.. Bruk digitalkamera om kvaliteten er dårlig [:)]

Elendig batteri... Holdt ei stund i starten, men nå MÅ jeg lade hverdag.

lader i phonen hver 3-4 dag,max! og jeg bruker den mye

ORIGINAL: Labina

ORIGINAL: BUtterfly86

Jepp batteriet er dritt!! Det skal ikke være sånn at en må lade telefonen HVER dag når den nesten ikke blir brukt, gjerne en telefonsamtale og ett par meldinger... Touchen funker ikke alltid. Alarmen funker så som så, noen ganger ringer den ikke andre ganger gjør den, men når jeg trykker på slumre så ringer den ikke igjen! [:@] Noe som er veldig frustrerende! Forsent på jobb mer enn en gang...
Ei veninne av meg klagde 3 ganger på samme problemet. Da har du rett på ny telefon til tilsvarende pris. Hun fikk HTC desire tror jeg det var. Bare ett tips til alle som har problem med denne telefonen.. Klag!

Hva var det venninnen din klaget på da?

Og leverte hun den inn tre ganger, eller klaget hun tre ganger?

Er ikke alle sånne Andoride eller åssen det skrives telefoner sånn at batteriet fyker fort. har en Samsung Galaxy S å når den må å lades vær dag. enda jeg har hatt den i lomma hele dagen på jobb uten å ha sendt mere enn et par meldinger. 

Back
Topp