Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *minibolla*
jeg er veldig fornøyd med min[:)] bryr meg ikke så mye om batteriet må lade om natten eller på jobben..
ORIGINAL: Kranglefanten
ORIGINAL: jabbadabbaduuu!
touch tlf må lades hver dag! Drar mye mer strøm [;)] Var på telekiosken og pratet med en selger der ang tlf. Han hadde iphone og den måtte lades hver dag den og..
TULL!
Har hatt en drøss med touchtelefoner som har holdt mye lengre, HTC'n varte i ei uke!
ORIGINAL: Hjertejenta
ORIGINAL: *minibolla*
jeg er veldig fornøyd med min[:)] bryr meg ikke så mye om batteriet må lade om natten eller på jobben..
akkurat som meg.. Elsker telefonen min jeg[:D] lade den om natta gjør meg ingenting.
ORIGINAL: jabbadabbaduuu!
touch tlf må lades hver dag! Drar mye mer strøm [;)] Var på telekiosken og pratet med en selger der ang tlf. Han hadde iphone og den måtte lades hver dag den og..
ORIGINAL: Labina
ORIGINAL: BUtterfly86
Jepp batteriet er dritt!! Det skal ikke være sånn at en må lade telefonen HVER dag når den nesten ikke blir brukt, gjerne en telefonsamtale og ett par meldinger... Touchen funker ikke alltid. Alarmen funker så som så, noen ganger ringer den ikke andre ganger gjør den, men når jeg trykker på slumre så ringer den ikke igjen! [:@] Noe som er veldig frustrerende! Forsent på jobb mer enn en gang...
Ei veninne av meg klagde 3 ganger på samme problemet. Da har du rett på ny telefon til tilsvarende pris. Hun fikk HTC desire tror jeg det var. Bare ett tips til alle som har problem med denne telefonen.. Klag!
Hva var det venninnen din klaget på da?