SE x10 mini pro.

Labina

Flørter med forumet
Ser det er mange som har denne og mange er veldig misfornøyd.
Hva er dere misfornøyd med?

Har selv denne telefonen og jeg hater den og kan ikke få kastet den fort nok ut av huset nå!
Hva med at batteriet holder knapt en dag? Har dere samme problem?
Noen som har prøvd å klaget på dette? Står jo faktisk at det er 4 timer taletid og 285 stand-by tid.
Min må lades hver dag selv om den kun har ligget på bordet uten å bli ringt eller trykket på..

hatt den lenge?

niesen min har den, og hun klager også på batteriet. Vet ikke om hun har klagd på den, men vet at hun ikke bruker den lenger, fordi hun måtte lade den hele tiden

4 timer taletid er vel i utganspunktet mye mindre enn hva andre telefoner har? Så om du er vant til det dobbelte så er det ikke rart det blir uvant. Men strengt tatt kan man ikke klage på det, for det står jo i spesifikasjonene til telfonen at batteritiden er så lav.

Har også den telefonen. Er en teit telefon, men har begynt å like den mer å mer nå. Batteriet varer i 5-6 dager med litt ringing og meldinger. [:)]

Batterikapasiteten er skikkelig crap! Touch'n funker bare av og til, innmari kjipt og ikke få svart telefonen når man ikke får flytta på hendelen.

Den vil ikke alltid lade, kan ligge en hel natt på laderen og så er det like lite strøm som når den ble plugget i. Man får ikke mottatt mms, selv om den har vært inne for configurering 3 ganger i tillegg til alle gangene man har prøvd selv. Lyden forsvinner av og til, og den finner på å skru seg av selv helt random.

Dette er noe av problemene jeg og noen av mine venner har til felles med møkka telefonen. Jeg lånte bare min, hadde ikke betalt fem flate øre for den dritten.

Jepp,batteriet SUGER..

Dårlig batteri, treg, hang seg hele tiden.
Oppdaterte til android 2.2 for at den skulle bli bedre.
Men var fortsatt litt treg, og hang seg opp ofte.
Så bytta den fort ja![:)]

ORIGINAL: Kranglefanten

Batterikapasiteten er skikkelig crap! Touch'n funker bare av og til, innmari kjipt og ikke få svart telefonen når man ikke får flytta på hendelen.

Den vil ikke alltid lade, kan ligge en hel natt på laderen og så er det like lite strøm som når den ble plugget i. Man får ikke mottatt mms, selv om den har vært inne for configurering 3 ganger i tillegg til alle gangene man har prøvd selv. Lyden forsvinner av og til, og den finner på å skru seg av selv helt random.

Dette er noe av problemene jeg og noen av mine venner har til felles med møkka telefonen. Jeg lånte bare min, hadde ikke betalt fem flate øre for den dritten.

MMS har telefonen min også blitt satt opp for mange ganger.. Går noen dager også funker det ikke igjen...
Når jeg ringer så legger den på selv innimellom.. også kommer det er vanvittig skurring midt i samtalene..

jeg er veldig fornøyd med min[:)] bryr meg ikke så mye om batteriet må lade om natten eller på jobben.. 

Jeg har SE x10 mini..den uten tastatur.. Elsker den! [:D][:D]

ORIGINAL: BUtterfly86

Jepp batteriet er dritt!! Det skal ikke være sånn at en må lade telefonen HVER dag når den nesten ikke blir brukt, gjerne en telefonsamtale og ett par meldinger... Touchen funker ikke alltid. Alarmen funker så som så, noen ganger ringer den ikke andre ganger gjør den, men når jeg trykker på slumre så ringer den ikke igjen! [:@] Noe som er veldig frustrerende! Forsent på jobb mer enn en gang...
Ei veninne av meg klagde 3 ganger på samme problemet. Da har du rett på ny telefon til tilsvarende pris. Hun fikk HTC desire tror jeg det var. Bare ett tips til alle som har problem med denne telefonen.. Klag!

Hva var det venninnen din klaget på da?

ORIGINAL: Labina

ORIGINAL: Kranglefanten

MMS har telefonen min også blitt satt opp for mange ganger.. Går noen dager også funker det ikke igjen...
Når jeg ringer så legger den på selv innimellom.. også kommer det er vanvittig skurring midt i samtalene..

Ååårh at den legger på av seg selv!![:@][:@] Skulle nesten tro de hadde lagt denne feilen, slik at (s)telenor og netcom skulle tjene ekstra på oss..

Samme problemet du også??
Jeg syns det er litt spesielt at det er så mange som klager på de samme feilene. Helt tydelig at det er en møkka tlf. Men når jeg kjøpte den var den jammen meg dyr også[:-]

Hun klaget på at alarmen ikke funket som den skulle og på at den la på mens hun snakket i telefonen så og si hver gang hun snakket med noen.

Alarmen bruker jeg sjelden, så den har jeg ikke fått sjekket ut. Men min driver å legger på i samtalene.. Lurer jammen på om jeg skal levere den til elkjøp jeg da..

Er nok ikke bare sonyen som har lavt battnivå. Tror det er noe alle de nye android tlf har. Holder skjeldent lenger på bat enn 2-3 dager.

Har hatt samme problemet med batteriet. Selv om jeg ikke har brukt telefonen, må den lades hver natt.
Den legger alltid på når jeg snakker i tlf. Broren min har samme tlf, så vi kan ikke snakke sammen i det hele tatt, for hans tlf er like ille som min, så vi får snakket 1min, så blir vi brutt.

Den begynte også å ringe ut til forskjellige folk på telefonlista, jeg fikk ikke lagt på når den gjorde det. Til slutt klikk hele telefonen, gikk ikke å trykke på noen ting. Så nå ligger den pakka langt vekk[:D]

touch tlf må lades hver dag! Drar mye mer strøm [;)] Var på telekiosken og pratet med en selger der ang tlf.  Han hadde iphone og den måtte lades hver dag den og..

ORIGINAL: jabbadabbaduuu!

touch tlf må lades hver dag! Drar mye mer strøm [;)] Var på telekiosken og pratet med en selger der ang tlf.  Han hadde iphone og den måtte lades hver dag den og..

TULL!
Har hatt en drøss med touchtelefoner som har holdt mye lengre, HTC'n varte i ei uke!

ORIGINAL: *Musti*

Jeg har SE x10 mini..den uten tastatur.. Elsker den! [:D][:D]

Back
Topp