Vi var på privat ul i går 12+4, da var det helt umulig å se kjønn ettersom kjønnsorganet var helt midt i mellom, hverken oppe eller nede, så vi må dessverre (!) smøre oss med tålmodighet litt til! Men alt var perfekt med lille da <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg blir henvist offentlig, men har to risikosvangerskap bak meg, og skal derfor på ekstra ultralyder gjennom hele svangerskapet.Siden det er så mange her som er på ul rundt uke 12, kan jeg spørre hvorfor? Er det privat ul eller er dere henvist?
Jeg skal ha tettere oppfølging denne gangen pga.risikosvangerskap, men jeg har ikke ul igjen før oul i uke 20. Hadde tidlig ul i uke 6 ca.
Jeg har risikosvangerskap denne gangen, og skal ha tettere oppfølging, men jeg hadde bare tidlig ultralyd, og så skal jeg vente helt til ordinær ultralyd i uke 20Jeg blir henvist offentlig, men har to risikosvangerskap bak meg, og skal derfor på ekstra ultralyder gjennom hele svangerskapet.
Ja, vet ikke helt planen denne gangen, men sist så hadde jeg tul i uke 8 og 12, så oul i uke 18, så i uke 22, 24, 26, ... (resten av scangerskapet). Nå kom baby som en stor overraskelse og vi vet egentlig ikke helt hvor langt jeg er på vei enda (hadde siste mens i juni, men neg test i juli/august) så skal på ul om to uker, så da bblir nok planen lagt opp deretter.Jeg har risikosvangerskap denne gangen, og skal ha tettere oppfølging, men jeg hadde bare tidlig ultralyd, og så skal jeg vente helt til ordinær ultralyd i uke 20
Okay, takk for svarJa, vet ikke helt planen denne gangen, men sist så hadde jeg tul i uke 8 og 12, så oul i uke 18, så i uke 22, 24, 26, ... (resten av scangerskapet). Nå kom baby som en stor overraskelse og vi vet egentlig ikke helt hvor langt jeg er på vei enda (hadde siste mens i juni, men neg test i juli/august) så skal på ul om to uker, så da bblir nok planen lagt opp deretter.
Jeg har vært to ganger til ultralydportalen I Trondheim. De vil ikke si noe. Fortalte at jeg skulle på ultralyd rundt uke 14 på St Olav (de på ultralydportalen jobber der dagtid). Hun fortalte at det da ville være umulig å se kjønn rundt uke 14. Huff, blir så oppgitt.
Hva er egentlig riktig når det kommer til uke det er mulig å se kjønn? Vil de ikke si noe fordi de vil være sikker?