Se kjønn ul uke 13/14

Vi var på privat ul i går 12+4, da var det helt umulig å se kjønn ettersom kjønnsorganet var helt midt i mellom, hverken oppe eller nede, så vi må dessverre (!) smøre oss med tålmodighet litt til! Men alt var perfekt med lille da <3
 
Siden det er så mange her som er på ul rundt uke 12, kan jeg spørre hvorfor? Er det privat ul eller er dere henvist?
Jeg skal ha tettere oppfølging denne gangen pga.risikosvangerskap, men jeg har ikke ul igjen før oul i uke 20. Hadde tidlig ul i uke 6 ca.
Jeg blir henvist offentlig, men har to risikosvangerskap bak meg, og skal derfor på ekstra ultralyder gjennom hele svangerskapet.
 
Jeg skal på duo test på 13+0, håper jeg får se kjønn da
 
Jeg blir henvist offentlig, men har to risikosvangerskap bak meg, og skal derfor på ekstra ultralyder gjennom hele svangerskapet.
Jeg har risikosvangerskap denne gangen, og skal ha tettere oppfølging, men jeg hadde bare tidlig ultralyd, og så skal jeg vente helt til ordinær ultralyd i uke 20 :rolleyes:
 
Var på tidlig UL i går (privat) 12+0 og hun gjettet på at det kunne være en jente.

Kan jo ikke være sikker, men tøft at hun turte prøve :D
 
Jeg har risikosvangerskap denne gangen, og skal ha tettere oppfølging, men jeg hadde bare tidlig ultralyd, og så skal jeg vente helt til ordinær ultralyd i uke 20 :rolleyes:
Ja, vet ikke helt planen denne gangen, men sist så hadde jeg tul i uke 8 og 12, så oul i uke 18, så i uke 22, 24, 26, ... (resten av scangerskapet). Nå kom baby som en stor overraskelse og vi vet egentlig ikke helt hvor langt jeg er på vei enda (hadde siste mens i juni, men neg test i juli/august) så skal på ul om to uker, så da bblir nok planen lagt opp deretter.
 
Ja, vet ikke helt planen denne gangen, men sist så hadde jeg tul i uke 8 og 12, så oul i uke 18, så i uke 22, 24, 26, ... (resten av scangerskapet). Nå kom baby som en stor overraskelse og vi vet egentlig ikke helt hvor langt jeg er på vei enda (hadde siste mens i juni, men neg test i juli/august) så skal på ul om to uker, så da bblir nok planen lagt opp deretter.
Okay, takk for svar :)
 
Jeg har vært to ganger til ultralydportalen I Trondheim. De vil ikke si noe. Fortalte at jeg skulle på ultralyd rundt uke 14 på St Olav (de på ultralydportalen jobber der dagtid). Hun fortalte at det da ville være umulig å se kjønn rundt uke 14. Huff, blir så oppgitt.

Hva er egentlig riktig når det kommer til uke det er mulig å se kjønn? Vil de ikke si noe fordi de vil være sikker?
 
Jeg har vært to ganger til ultralydportalen I Trondheim. De vil ikke si noe. Fortalte at jeg skulle på ultralyd rundt uke 14 på St Olav (de på ultralydportalen jobber der dagtid). Hun fortalte at det da ville være umulig å se kjønn rundt uke 14. Huff, blir så oppgitt.

Hva er egentlig riktig når det kommer til uke det er mulig å se kjønn? Vil de ikke si noe fordi de vil være sikker?

Jeg tror det er etter uke 16 man kan se det mer "sikkert". Jordmor jeg var hos oss nå gjettet basert på nub teorien, tror jeg. Mens jordmor jeg var hos i forrige svangerskap konsekvent sa at det var umulig å se på samme tidspunkt . Skjønner det er umulig å si sikkert, men det finnes teorier og gjetninger. :) Jordmor som ikke ville si noe jobber også på sykehuset. Hun som gjettet jobber kun privat.
 
Jeg var på UL idag, 14+4! Og vi så ganske så klart og tydelig en liten guttebass:Heartblue
 
Back
Topp