Se kjønn ul uke 13/14

Heivår2023

Blir kjent med forumet
noen som har vært på ul i uke 13/14 dette svangerskapet eller tidligere, som har fått se kjønn allerede da? Skal på ul snart og er så spent på om det faktisk kan være mulig å få vite allerede da!:excited001
 
Var 12+5, hun sa det var jente. Men tørte ikke love oss 100% da det kan skje feil! Men vi så veldig gode bilder, så jeg tror nok det stemmer ❤️
 
Så spennende! Nå gleder jeg meg enda mer til ul! Hva mer gjennomgikk dem på ul i uke 12/13/14?

Her sjekka hun alt fra topp til tå, fra om det er ti fingre og tær til at blodet pumpa inn og ut i hjertet. Så det er en grundig gjennomgang av fosteret. ❤️
 
Sniker litt:) jeg var på ul i uke 12 og fikk beskjed om gutt, og det var fortsatt gutt på oul uke 19:)
 
Sniker fra november/desember. Vi fikk vite at det var gutt 13+2, jordmor var ca 90 % sikker sa hun. Fikk dette bekreftet på OUL, jordmor sa hun var så sikker som hun kunne bli uten blodprøve. Var igjen på ultralyd i uke 29 og fikk det igjen bekreftet, da så vi til og med utstyret i 3D - så det finnes ikke tvil :hilarious:
 
Var når jeg var 14+1 , fikk beskjed om gutt. Blir spennende å se om det stemmer på oul om en ukes tid :)
 
Var på ul i uke 11 forrige svangerskap og da var jordmor nesten helt sikker på gutt og det stemte :happy:
 
Det er vel gjerne lettere å se om det er en gutt?:p Vi skal på UL 11+1, men får vel bare smøre tålmodigheten til OUL...
 
Siden det er så mange her som er på ul rundt uke 12, kan jeg spørre hvorfor? Er det privat ul eller er dere henvist?
Jeg skal ha tettere oppfølging denne gangen pga.risikosvangerskap, men jeg har ikke ul igjen før oul i uke 20. Hadde tidlig ul i uke 6 ca.
 
Siden det er så mange her som er på ul rundt uke 12, kan jeg spørre hvorfor? Er det privat ul eller er dere henvist?
Jeg skal ha tettere oppfølging denne gangen pga.risikosvangerskap, men jeg har ikke ul igjen før oul i uke 20. Hadde tidlig ul i uke 6 ca.
Hei,

Jeg fikk henvisning til TUL først gjennom legen (privat) deretter gjennom jordmor (offentlig) på grunn av MA i februar.
 
Siden det er så mange her som er på ul rundt uke 12, kan jeg spørre hvorfor? Er det privat ul eller er dere henvist?
Jeg skal ha tettere oppfølging denne gangen pga.risikosvangerskap, men jeg har ikke ul igjen før oul i uke 20. Hadde tidlig ul i uke 6 ca.
Vi skal gå privat. Har ikke vært på annet enn ordinær ul med de to første, men denne gangen ønsker vi fler kontroller, og jeg har ikke grunnlag for henvisning.
 
Siden det er så mange her som er på ul rundt uke 12, kan jeg spørre hvorfor? Er det privat ul eller er dere henvist?
Jeg skal ha tettere oppfølging denne gangen pga.risikosvangerskap, men jeg har ikke ul igjen før oul i uke 20. Hadde tidlig ul i uke 6 ca.
Privat, kun for egen nysgjerrighet og beroligelse
 
Back
Topp