Se hva jeg har laget alt da....

Jeg blir så lei av det jeg strikker så strikker alltid på flere ting samtidig :p nesten ferdig med noen babyvotter, så holder jeg på med en babylue og en posebukse uten ben fra boken strikk til smårollinger, er så mye fint i den boken. Kan legge ut bilder når jeg er ferdig med de:)
Så koselig! Jeg vil gjerne se bilder når du er ferdig :) Jeg kjøpte oppskrift på romper på pickles i dag og er godt i gang. Må ha litt vår/sommer klær denne gangen.

Sent from my SM-T310 using BV Forum mobile app

Så flink du er! Den var veldig fin :) er snart ferdig med ei lita jakke som jeg ikke har bestemt meg for om jeg skal gi bort eller ha selv. Det er så koselig å strikke barneklær :D

Nydelig :-)

Sent from my iPad using BV Forum

Så fin!:)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Så flink du er! Den var veldig fin :) er snart ferdig med ei lita jakke som jeg ikke har bestemt meg for om jeg skal gi bort eller ha selv. Det er så koselig å strikke barneklær :D
Herlig! Er det nøytrale farger du har brukt? Du kan jo begynne å lage deg et lager ;)
Enig, kjempekoselig å strikke babytøy! Spesielt på mørke høstkvelder :)

Sent from my HUAWEI Y300-0100 using BV Forum mobile app

Herlig! Er det nøytrale farger du har brukt? Du kan jo begynne å lage deg et lager ;)
Enig, kjempekoselig å strikke babytøy! Spesielt på mørke høstkvelder :)

Sent from my HUAWEI Y300-0100 using BV Forum mobile app
Ja, jeg har strukket med naturhvitt garn. Tenkte å hele farget kant rundt når jeg vet kjønnet :) har ei venninne som skal ha barn i januar og ei som skal ha i slutten av februar så jeg har nok av mulige prosjekter. Det er bare tiden som ikke strekker helt til...

Kjempefin! Jeg har også begynt å strikke, men ble noen sokker til niesa på 2,5 år i første omgang :-) mange fine oppskrifter på drops, men hadde ikke nøytrale farger i restekassa mi og for kvalm til å dra ut å handle for tiden..

Fin syssel å strikke når man er sykemeldt og ikke gjør annet enn å ligge på sofaen..!

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Så nydelig! :)

Sent from my iPad using BV Forum

Så fin! Jeg har maasse strikkeplaner, både til meg selv, babyen og storesøster :-) Sist fikk jeg vinterbaby, så får strikke litt mer vår-/sommertøy denne gangen.

Back
Topp