Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo enda bedre! Ingenting er bedre enn varmt hjemmestrikka bestemorstøy!Kjempe fin!! Skulle ønske jeg kunne strikke. Har en mamma som er veldig flink da, så blir litt strikket tøy her å
❤ alle gode ting er tre ❤
Å, så god og snill du er!!!Den er finere på bildet enn i virkeligheten Jeg elsker å strikke, har mange prosjekt jeg skal gjøre ferdige til April men først har jeg et stort lueprosjekt på gang. Strikker varme luer til de veldig mange hjemløse her i byen til vinteren.
Sent from my HUAWEI Y300-0100 using BV Forum mobile app
Det er en gratis Drops oppskrift! Tror den heter winter. Garnstudio.noSå fin! hvor har du funnet oppskrift?
♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡
Det er ganske fort gjort å strikke en sånn liten enDæven så fin den var og hvordan har du klart å gjøre en slik ferdig allerede
Og for en god gjerning å stikke luer til de hjemløse!!
<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
Veldig koselig høstsyssel Hva strikker du?Så flink du er har akkurat tatt fart på pinnene selv
Det er ganske fort gjort å strikke en sånn liten en
Jeg hadde masse restegarn liggende, og så en dokumentar på TV om hjemløse og hvor kaldt og fælt det var.. mamma hjelper meg da
Da ville jeg startet med noe som krever større pinner og tykt garn! Da går det unna skal du se!Ikke i min verden. Har prøvd å strikke men går så træægt at jeg blir lei...;p
<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
Veldig koselig høstsyssel Hva strikker du?