Se hva jeg driver å strikker :)

Men da blir det jo ikke likt det på bildene? Blir ikke riller på begge sider som der... Kan ikke du vise hvordan du har gjort det? :p


Sent from my iPhone using BV Forum

Forresten, tror jeg fant det ut. :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nå som jeg skal sy sammen, så merker jeg at jeg hater tøfflene allerede!!


TuMmY LoVe
 
Men da blir det jo ikke likt det på bildene? Blir ikke riller på begge sider som der... Kan ikke du vise hvordan du har gjort det? :p


Sent from my iPhone using BV Forum
Joda, må bare strikke noen rader først ;)


TuMmY LoVe
 
Joda, må bare strikke noen rader først ;)


TuMmY LoVe

Jeg har strikket så mange sokker at jeg har glemt "the basics". :p Jeg strikket automatisk ene siden rett og den andre vrang, som man gjør på sokker. Jaja, sånn kan det gå... ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ooo, masse gode tips her! Skal begynne å strikke igjen så snart vi er ferdig med visning og flyttestyr!! :)
 
Haha. Tenkte å søke ekspert råd hos de jeg bruker å være på strikketreff med. Skal holde deg oppdatert :) enda ikke ferdig med første lapp.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg er ferdig med den ene, må bare sy på knapp. Å sy hælen var det verste, spesielt den andre halvdelen. Måtte ta det opp igjen to ganger fordi det ikke ble symmetrisk. Nå er den ihvertfall ferdig, ikke perfekt, men ferdig. :p One more to go ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg er ferdig med den ene, må bare sy på knapp. Å sy hælen var det verste, spesielt den andre halvdelen. Måtte ta det opp igjen to ganger fordi det ikke ble symmetrisk. Nå er den ihvertfall ferdig, ikke perfekt, men ferdig. :p One more to go ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
Har du bilde?


TuMmY LoVe
 
Jeg så nå at sømmen på det nederste bildet, til høyre, vises for mye. Ikke søren om jeg tar det opp igjen og syr på nytt! :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 

Vedlegg

  • ImageUploadedByBV Forum1410086511.883583.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1410086511.883583.jpg
    90,5 KB · Visninger: 35
  • ImageUploadedByBV Forum1410086550.166312.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1410086550.166312.jpg
    112,9 KB · Visninger: 34
Last edited:
Mine blir altfor store :p 13 cm ble det med 25 masker. Har det noe med garn å gjøre?
 
Mine blir altfor store :p 13 cm ble det med 25 masker. Har det noe med garn å gjøre?
Ja, jo tykkere garnet er jo større blir en :) og motsatt :)

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡
 
Back
Topp