Men da blir det jo ikke likt det på bildene? Blir ikke riller på begge sider som der... Kan ikke du vise hvordan du har gjort det?
Sent from my iPhone using BV Forum
Forresten, tror jeg fant det ut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men da blir det jo ikke likt det på bildene? Blir ikke riller på begge sider som der... Kan ikke du vise hvordan du har gjort det?
Joda, må bare strikke noen rader førstMen da blir det jo ikke likt det på bildene? Blir ikke riller på begge sider som der... Kan ikke du vise hvordan du har gjort det?
Nå som jeg skal sy sammen, så merker jeg at jeg hater tøfflene allerede!!
TuMmY LoVe
Joda, må bare strikke noen rader først
TuMmY LoVe
Æsj, møkkajobb!Ja, jeg gruer meg litt til den delen.
Fortell gjerne hvordan du fikser å sy de sammenHar begynt på de nå
Har du bilde?Jeg er ferdig med den ene, må bare sy på knapp. Å sy hælen var det verste, spesielt den andre halvdelen. Måtte ta det opp igjen to ganger fordi det ikke ble symmetrisk. Nå er den ihvertfall ferdig, ikke perfekt, men ferdig. One more to go
Så finJeg så nå at sømmen på det nederste bildet, til høyre, vises for mye. Ikke søren om jeg tar det opp igjen og syr på nytt!
Ja, jo tykkere garnet er jo større blir en og motsattMine blir altfor store 13 cm ble det med 25 masker. Har det noe med garn å gjøre?
De skal være ca 8,5 cmMine blir altfor store 13 cm ble det med 25 masker. Har det noe med garn å gjøre?
De skal være ca 8,5 cm
TuMmY LoVe
Hehe, kan lønne segJa, det jeg vet
Får ta litt færre masker da