Scratching

Star1978

Gift med forumet
Assistert-jentene
noen som vet hvor man kan gjøre dette i Bergen?
Uten hausken da, der skal de ha 2000kr
Men tenkte kansje det var billigere andre steder??
Eller?

Noen gynekologer gjør det, da kan man i beste fall slippe unna med egenandel (350 kr-ish.) :)

Vet ikke om noen i Bergen da, jeg gjorde det uansett på FS i Oslo siden jeg allerede var pasient der.

Noen gynekologer gjør det, da kan man i beste fall slippe unna med egenandel (350 kr-ish.) :)

Vet ikke om noen i Bergen da, jeg gjorde det uansett på FS i Oslo siden jeg allerede var pasient der.
Jeg bør kanske ringe de forskjellige gyn da?
Men er det sånn at noen er flinkere enn andre ?

Du må nok finne de som tilbyr tjenesten ja, mulig du kan få tips her inne. :) Eventuelt ringe rundt og høre ja. Er vel egentlig ikke noe å være flink til, de skal bare lage et lite sår i slimhinnen. Og alle jeg kontaktet, og de nettsidene jeg leste, så var det anbefalt å utføre ca en uke etter EL (tilsvarende ca CD 21) syklusen før innsett.

Jeg måtte ringe rundt til forskjellige gyn i Trondheim! Så bare gjør det i Bergen[emoji1303][emoji5]

Hva tar de der? Bruker de til UL etc i forbindelse med forsøk i Porsgrunn. Kunne tenkt meg å prøve dette :)

Syns det er vannskelig og finne noen som gjør dette uten at det koster 2000kr

Hva tar de der? Bruker de til UL etc i forbindelse med forsøk i Porsgrunn. Kunne tenkt meg å prøve dette :)

Jeg tok det i forbindelse med fryseforsøk på FS, og da betalte jeg kun egenandel (350 kr). Jeg tror de tar 900 kr om man ikke har forsøket hos dem, men det vet jeg ikke sikkert.

Noen som vet om noen i Danmark som gjør dette?
Jyllands område

Noen som vet om noen i Danmark som gjør dette?
Jyllands område

Når skal du ha scratching? Når er du på CD 21 / en uke etter EL i syklusen før forsøket ditt (om du skal ha kort protokoll)? Eventuelt når begynner du med Synarela/Suprecur nesespray om du skal ha lang protokoll?

Når skal du ha scratching? Når er du på CD 21 / en uke etter EL i syklusen før forsøket ditt (om du skal ha kort protokoll)? Eventuelt når begynner du med Synarela/Suprecur nesespray om du skal ha lang protokoll?
Hun sa jeg skulle lang protokoll

Hun sa jeg skulle lang protokoll

Vet du omtrent når du skal starte da? For det er f.eks. en IVF klinikk i Jylland, og de gjør det kanskje, men de er stengt til 22.7.

Vet du omtrent når du skal starte da? For det er f.eks. en IVF klinikk i Jylland, og de gjør det kanskje, men de er stengt til 22.7.
Blir ikke før august, skal ringe inn mensen om 13 dg

Ja vet :p
Nei få ringe til alle gyn i Bergen og høre :p
Ville jeg absolutt gjort ja :) Jeg tok scratching hos min faste gynekolog over flere år, og betalte kun en egenandel + noe for materiell.

Back
Topp