Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg bør kanske ringe de forskjellige gyn da?Noen gynekologer gjør det, da kan man i beste fall slippe unna med egenandel (350 kr-ish.)
Vet ikke om noen i Bergen da, jeg gjorde det uansett på FS i Oslo siden jeg allerede var pasient der.
Jeg bør kanske ringe de forskjellige gyn da?
Men er det sånn at noen er flinkere enn andre ?
Jeg bør kanske ringe de forskjellige gyn da?
Men er det sånn at noen er flinkere enn andre ?
Hva tar de der? Bruker de til UL etc i forbindelse med forsøk i Porsgrunn. Kunne tenkt meg å prøve detteNoen gynekologer gjør det, da kan man i beste fall slippe unna med egenandel (350 kr-ish.)
Vet ikke om noen i Bergen da, jeg gjorde det uansett på FS i Oslo siden jeg allerede var pasient der.
noen som vet hvor man kan gjøre dette i Bergen?
Uten hausken da, der skal de ha 2000kr
Men tenkte kansje det var billigere andre steder??
Eller?
Hva tar de der? Bruker de til UL etc i forbindelse med forsøk i Porsgrunn. Kunne tenkt meg å prøve dette![]()
Noen som vet om noen i Danmark som gjør dette?
Jyllands område
Hun sa jeg skulle lang protokollNår skal du ha scratching? Når er du på CD 21 / en uke etter EL i syklusen før forsøket ditt (om du skal ha kort protokoll)? Eventuelt når begynner du med Synarela/Suprecur nesespray om du skal ha lang protokoll?
Noen som vet om noen i Danmark som gjør dette?
Jyllands område
Hun sa jeg skulle lang protokoll
Blir ikke før august, skal ringe inn mensen om 13 dgVet du omtrent når du skal starte da? For det er f.eks. en IVF klinikk i Jylland, og de gjør det kanskje, men de er stengt til 22.7.
Har gjort det, maigaard feks (ja vet de er privat ) de skulle ha 3000 danske krVille bare funnet en gyn og sendt epost
Men det er ikke det jeg mener med en gynekolog, Maigård er jo mer et fertilitetssenter - og prisene er nok deretterHar gjort det, maigaard feks (ja vet de er privat ) de skulle ha 3000 danske kr![]()
Ja vetMen det er ikke det jeg mener med en gynekolog, Maigård er jo mer et fertilitetssenter - og prisene er nok deretter
F.eks - http://www.ring-gyn.dk/?id=1
Ville jeg absolutt gjort jaJa vet
Nei få ringe til alle gyn i Bergen og høre![]()