savner

Savna babymagen ja, og å kjenne sparka å hikka :) men savna ikkje bekkenløysninga ;) kunne godt ha søve 8t i strekk ei natt igjen [:D]

savner bevegelsene men ikke alle plagene...

er kjempe fornøyd med å ha ho på ut siden...å nytter tiden...site baby e får siden skal ikke ha flere barn nå[:)]

ORIGINAL: Svartengel

Er kjempeglad for å ha møtt Malin, er ikkje det eg meiner. Men savne å vere gravid[&o][&o]

du er ikke en eneste så savner å gå gravid.. å eg har gått gravid 2 ganger på 2 år nå..

kommer sikkert til å få 10 stk.. hehe... elsker å gå gravid å glede meg te fødselen å se den lille..

savner ikke å være gravid nå nei...har vært gravid lenge nok nå [:)]

men om et halvår eller noe så kjenner jeg sikkert savnet [8D]

Hadde regnet med at jeg kom til å savne å være gravid, men det gjør jeg heldigvis ikke [:)] Men gi meg noen måneder, så kan det hende jeg sier noe annet ... [;)]

Eg vil ha ny baby og det ganske snart[:)][:)] Sjølv om eg fekk litt ekstra styr med ryggen etter fødselen[:-][:-]

Noen flere enn meg som venter på ny tråd fra svartengel om en bitteliten stund? :

" Har en liten nyhet å komme med jenter :) :) "
[:D][;)][:D][;)][:D][;)][:D][;)][:D]

hehe... ja gleder meg til den tråden[;)]

Veldig koslig å være gravid.. Men savner ikke bekkensmertene, halsbrannen og all dogåingen..Så var det jo litt tungt på slutten!! Men gleder meg til neste gang allerede..kjempespennande periode i livet og de gikk jo så fort!! [;)]

Back
Topp