Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
eg savne sparkene og bevegelsen i magen. magen e store ennå [:@][:@][:@]
men eg syns d e herligt å kunne legga meg kossen eg vil i sengå å ikkje ha plagene rundt graviditeten. savner å kunne ta på meg kass genser eg vil. hehehe
jeeeeeeeeeeeeeeg savner ogvære gravid [:(] Nora er en engel og er kjempe fornøyd med og ha henne utenfor magen! men savner kjempe masse og være gravid.. sitte lenge oppe, kjenne sparka,hikkinga, bevegelsene og ikke minst den lille gravide magen[:D]
JuneB: ja akkurat det eg meine[:D][:D] Og Malin er snill men det er lite søvn på meg og mann min. Og eg har jo hatt lyst på fleire barn, men så er det fødsel og ryggen min[&o][&o]
Han var så rolig i magen så jeg kjente nesten aldri noe til han :P Men jeg savner jo det å kunne gjøre som jeg vil da:P Og sove! :P Men jeg skal ikke klage for han er kjempe snill [:D]
Jeg vet akkurat hva du mener.. Er kjempe fornøyd med snuppa og elsker henne overalt på jord..
Men det var utrolig koselig å bare ligge på sofaen å kjenne de deilige bevegelsene i magen og sparkene som hun gidde :)
*rørt* tenk at det er HUN som har gitt meg de.. Ja jeg savner å være gravid og ja jeg er sentimental [:)]
savner det igrunn ikke .. nå har jeg født 2 barn på 17 mnd , så nå nyter jeg å ha kroppen min for meg selv [8D].. men kan hende jeg savner det når det har gått en stund[:D]
Savner det absolutt ikke, nyter hvert sekund nå. kan puste normalt, bevege meg normalt, vet at alt er bra med barnet osv. og er sjeleglad for at jeg nå har to friske barn og aldri skal gå gravid igjen[:)]
men har lest at det er normalt å savne magen[:)]
Jeg er egentlig glad det er overstått jeg. Jeg bare elsker å være mamma for vesle jenta mi, og syns det er utrolig herlig å ha en familie! Dessuten så sleit jeg veldig med vann i kroppen, bekkenløsning osv, så jeg er glad det er over i allefall!!
Men, jeg syns selvsagt det var kjempe kos å ligge å kjenne på sparkene hennes, hikken, kose med magen og alt det der. Men å bli gravid igjen er virkelig IKKE noe som frister med det første allikevel, uansett hvor mye kos det er. Lysten til det er milevis unna akkurat nå. hehe.
Er bare glad for at lille jenta er ute og at jeg er tilbake i mine gamle klær[:D] + de mega pupperne man ENDELIG har fått!! yaay super fornøyd med kroppen uten baby innen i