Savner litt symptomer

Er 8+6 og merker ikke så mye annet enn ømme bryster. Har vært litt kvalm enkelte dager (aldri så mye at jeg har kastet opp).
Så jeg gleder meg til tidlig ultralyd om et par uker slik at jeg får bekreftet at det virkelig er noe inni der.

Jeg er i uke 5+4 i dag, og er sjeleglad for hver dag jeg får uten mye symptomer (spesielt kvalme). :) Dette er mitt femte svangerskap og jeg er vel av den eldre garde her så regner med at det melder seg noen plager etterhvert, men inntil videre så nyter jeg dagene hvor jeg kan fungere som vanligxsmile9 når kom kvalmen hos dere?

8+2 i dag, og fortsatt bare ømme bryster. Men fikk se og høre baby i dag på TUL, det var veldig beroligende :joyful:

9+2, føler lite - men noe er vel bedre enn ingenting. Fort sliten, ustabilt humør, var for lukter (spesielt osen fra mat), større pupper (bekreftet av forloveden), fort sulten.

Den siste uken har jeg vært svært hormonell og trøtt som vanlig. Kan bli litt uggen/kvalm om jeg går lenge sulten, men det er sjeldent et problem :p

Sniker
Jeg hadde kjempe mange symptomer indirekte svangerskap. Ingenting dette. Om noe har symptomene kommet etter uke 13. Center samme kjønn som sist, så viser hvor forskjellig svangerskap kan være :)

Med førstemann hadde jeg INGEN symptomer i det hele tatt de første ukene før magen begynte å vokse. Ikke trøtt, ikke ømme pupper, ikke vond, ikke kvalm, ingenting.. men i slutten kom vonde bekkenplager

med nummer to var jeg kun SUPER trøtt omtrent hele tiden, og bekkenplagene kom rundt 5/6mnd..

Med nummer tre var jeg smått kvalmen innimellom de første ukene og veldig, veldig ømme pupper. bekkenplagene kom i 4/5mnd..

Nå med nummer fire har jeg vært mye mer dårlig og kvalm. Morgen og ettermiddag. Hodepine, svimmel og trøtt.. bekkenplagene håper jeg lar vente på seg enda noen måneder..

Med andre ord, kan det variere veldig hvordan det kjennes ut de første mnd..

Første mann var jeg ekstrem sulten og hadde ingen form for spesielle sytumer uten om det.

Er nå gravid med andre gull sjel og er i uke 10 jeg er veldig kvalm hele tiden, spyr av lukten av mat selv når jeg prøver å spise, jeg sover hele tiden, magen/lysken gjør kjempe vondt skulle tro det er to barn og ikke et søm prøver å få plass, men dette at det gjør vondt skjer mest på natta. Men brystene er ikke så ømme men mer tunge og klør hehe.

8+2 og har i dag ikke hatt noen symtomer :( ikke så trøtt som jeg bruker engang.. blir selvfølgelig bekymret og tenker det verste :( huff denne ventingen er noe dritt..

Back
Topp