Sniker fra september (hører vel muligens litt til her inne også, hvis jeg går over termin
)
Jeg er også førstegangsgravid og den siste uka har jeg hatt veldig lite symptomer. Er 7+4 i dag.
Var bittelitt småkvalm rundt uke 4/5. Ikke i det hele tatt nå lenger. Har ikke hatt særlig med murringer heller, bare bittelitt som har gitt seg fort.
De eneste symptomene jeg har nå er litt ømme pupper (hatt hele tiden), tisser litt oftere enn før og fortere sulten etter måltider. Har tidvis hatt vondt i hodet også.
Tenker at jeg er glad så lenge jeg slipper kvalme/kaste opp for det er så fælt
Og at det er helt normalt med lite/ikke så kraftige symptomer også
Skal på TUL om 1 uke, håper å se et lite knøtt med bankende hjerte da 
Jeg er også førstegangsgravid og den siste uka har jeg hatt veldig lite symptomer. Er 7+4 i dag.
Var bittelitt småkvalm rundt uke 4/5. Ikke i det hele tatt nå lenger. Har ikke hatt særlig med murringer heller, bare bittelitt som har gitt seg fort.
De eneste symptomene jeg har nå er litt ømme pupper (hatt hele tiden), tisser litt oftere enn før og fortere sulten etter måltider. Har tidvis hatt vondt i hodet også.
Tenker at jeg er glad så lenge jeg slipper kvalme/kaste opp for det er så fælt

Og at det er helt normalt med lite/ikke så kraftige symptomer også

MEN glad for et "skikkelig" symptom 
Jeg er 5+0 i dag. Flere uten symptomer? Har såå lyst til å kjenne på litt kvalme snart