Savner litt symptomer

Sniker fra september (hører vel muligens litt til her inne også, hvis jeg går over termin ;))
Jeg er også førstegangsgravid og den siste uka har jeg hatt veldig lite symptomer. Er 7+4 i dag.
Var bittelitt småkvalm rundt uke 4/5. Ikke i det hele tatt nå lenger. Har ikke hatt særlig med murringer heller, bare bittelitt som har gitt seg fort.
De eneste symptomene jeg har nå er litt ømme pupper (hatt hele tiden), tisser litt oftere enn før og fortere sulten etter måltider. Har tidvis hatt vondt i hodet også.
Tenker at jeg er glad så lenge jeg slipper kvalme/kaste opp for det er så fælt :hilarious:
Og at det er helt normalt med lite/ikke så kraftige symptomer også :) Skal på TUL om 1 uke, håper å se et lite knøtt med bankende hjerte da :love7

Jeg er førstegangs gravid, i dag 5+4. Er generelt bekymret for alt som har med svangerskap og fødsel å gjøre, jeg får fort katastrofetanker.

Jeg merker at denne tråden gjør meg godt. Symptomene mine er: fortere sliten, fortere andpusten, sensitive brystvorter (spesielt venstre), brystene kjennes tyngre (men ser normale ut), blir fryktelig fort sulten, er veldig følsom for lyder, går mye oftere på do, har de siste dagene vært oppblåst og luftig. En sjelden gang har korsryggen vært øm - mensliknende smerter, men forsvinner fort. Litt stikking i magen av og til.

Kattene er også mye mer rundt meg, vanligvis er de rett utenfor rekkevidde men nå er de mye nærmere.

Jeg er fornøyd med at kvalmen har holdt seg unna, og når jeg bare får dato for TUL senkes nok skuldrene betraktelig :happy:

Her har det vært svake symptomer hittil. Men i går og i dag slo kvalmen inn skikkelig! Er 5+5 idag. Er ikke glad for kvalmen, for det er virkelig noe av det verste jeg vet :dead: MEN glad for et "skikkelig" symptom :p Satser på det er noe som er lov å ta for kvalmen slik jeg klarer å jobbe.. Orker ikke tanken på å gå hjemme...

Jeg savner også symptomer! Kjenner etter hele tiden, så det lille jeg kjenner føler jeg at bare er innbilning :shifty: Jeg er 5+0 i dag. Flere uten symptomer? Har såå lyst til å kjenne på litt kvalme snart :p

Kjenner småuggenhet, ømme bryst og er kjempe oppblåst. Ser ut som jeg er 6 mnd. på vei nå jeg slapper av i magen o_O

førstegangsgravid/ hatt ma 2019. men syns jeg er førstegangsgravid da jeg mista sist.
jeg har mange symptomer , forstoppelse, trøtt 24/7, ømme bryst, mye utflod.
er uke 7 nå.

Her er det lite symptomer utenom uteblitt mens, lette murringer og en svak halsbrann som like gjerne kan skyldes maten jeg har spist.
Vet ikke hvor langt på veg jeg er, men med de andre 3 har jeg hatt kvalme fra ca 7+0-14+0, så vet ihvertfall hvor langt jeg ikke har kommet.

Det står i appen min at det er vanlig å ikke kjenne så mye så tidlig, men at symptomene kommer tydeligere uke 6 - 7 og utover : )

Her e d ikke mye sympt..
Sov elendi, så veldig trøtt å sliten. Sulten å av å til en følelse av "fyllesyka"..
Å mye grettn når æ e sulten.. litt følsomme brystvorter, men ikke så veldig..

Bekymrer meg litt for lute sympt, men vet jo å at d e tidlig.. kommer nokk mer etterhvert

Symptomene kommer og går litt her hos meg, store deler av tiden føler jeg meg ikke gravid, bortsett fra når jeg da går opp trappene :p

Her e d ikke mye sympt..
Sov elendi, så veldig trøtt å sliten. Sulten å av å til en følelse av "fyllesyka"..
Å mye grettn når æ e sulten.. litt følsomme brystvorter, men ikke så veldig..

Bekymrer meg litt for lute sympt, men vet jo å at d e tidlig.. kommer nokk mer etterhvert

Ja nå er jeg 8+3 og merker fremdeles ikke så mye mer. Var til TUL 7+2 og fikk se en liten spire med normal hjerterytme. Men kan være litt uggen kvalm uten æ være veldig kvalm - om du skjønner?:rolleyes:

Symptomene kommer og går litt her hos meg, store deler av tiden føler jeg meg ikke gravid, bortsett fra når jeg da går opp trappene :p

ja, jeg er akkurat likedan :hilarious::hilarious: pusser opp som fanden selv og jobber 100% uten at det affekterer , bortsett fra trettheten så merkes det kun på ømme pupper :shifty::shy:

Fortsatt bare ømme bryster, ellers ingenting (7+6)

Har veldig lite symptomer denne gangen sammenlignet med første. Med han kasta jeg opp minst 2 dager dagen de første 3 mnd. Men nå har jeg *bank i bordet* bare kastet opp en gang.
Litt usikker på hvor langt på vei jeg er, men tipper rundt 8+0 i dag. Er også veldig trøtt. Med en gang klokka passerer 14.00 roper kroppen min etter en dupp xD

Uteblitt mens , kvalme , og ømme pupper er greia her. Trøttheten er av og på , men sover mye mere enn «normalt».
( 5+6 )
Med mine to første så var det mye mere voldsomt ( kvalme og oppkast )
Men plutselig så snur det vel ❤️

6+3 og har lite til ingen symptomer utover ømmepupper og luktesans på nivå med en blodhund.
Klager forøvrig ikke på manglende kvalme. Vært litt uggen, men det er fullstendig overkommelig det lille som har vært.

Ettersom jeg er førstegangsgravid nå, så tenker jeg at jeg savner noen symptomer. Jeg har forferdelig ømme bryster og merker i tillegg at jeg blir trøtt. Det som slår meg er jo at om jeg kunne valgt så hadde jeg nok enda drukket kaffe + at kvalmen er der ikke i hele tatt. Mulig jeg er litt tidlig ute, men er det normalt å enda ha lyst på kaffe unike 5+4? :p

Fortell meg gjerne litt om dine symptomer nå:rolleyes:
Hei.
Jeg venter nr 4, og denne gangen kjente jeg ikke kvalmen før uke 6+2...angrer litt nå på at jeg lengtet etter dette symptomet... Men d er vel det at Mn så gjerne vil ha symptomer, for dette bekrefter graviditen litt mer enn testen. Bare vent de kommer nok men d er fortsatt veldig tidlig. MYE kan fortsatt skje. Lykke til ❤️

Hei.
Jeg venter nr 4, og denne gangen kjente jeg ikke kvalmen før uke 6+2...angrer litt nå på at jeg lengtet etter dette symptomet... Men d er vel det at Mn så gjerne vil ha symptomer, for dette bekrefter graviditen litt mer enn testen. Bare vent de kommer nok men d er fortsatt veldig tidlig. MYE kan fortsatt skje. Lykke til ❤️

Åå, ikke sant. Nei i dag er jeg 8+4, nærmeste jeg har blitt kvalm er litt uggen når det går lang tid før jeg spiser på morgenen. Ellers ingenting :p:Heartred

10+3 og glemmer ofte at jeg er gravid.
Har hatt lite symptomer med de to andre, og denne gangen er det helt likt. Fikk kommentar på jobb her en dag (er et par stykker som vet at jeg er gravid) hun var så imponert over at jeg var på jobb hver eneste dag. De andre som har vært gravid på jobb tidligere har hatt en del fravær første trimester pga mye plager/symptomer.
Prøver å sette pris på lite symptomer og at jeg slipper kvalmen, selv om det fort kan bli nervepirrende når man føler alle tegn på graviditet er borte.

Back
Topp