M
Moderator Kine
Guest
Er det noe ved julen i dag, som du savner fra du var liten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
som om jeg skulle sagt det selvDet må være den julegleden jeg husker jeg hadde! Kriblingen i magen, at jeg ikke fikk sove! At jeg ble dårlig i magen av alt godteriet og at mamma og pappa aaaldri ble ferdig med middagen så vi kunne pakke opp! Haha
Mangler ingenting annet enn de følelsene jeg kjente så mye sterkere enn nå![]()
Det må være den julegleden jeg husker jeg hadde! Kriblingen i magen, at jeg ikke fikk sove! At jeg ble dårlig i magen av alt godteriet og at mamma og pappa aaaldri ble ferdig med middagen så vi kunne pakke opp! Haha
Haha, enig. Og når de alltid erter med at nå skulle de ha kaffe før gavene, etc.Det må være den julegleden jeg husker jeg hadde! Kriblingen i magen, at jeg ikke fikk sove! At jeg ble dårlig i magen av alt godteriet og at mamma og pappa aaaldri ble ferdig med middagen så vi kunne pakke opp! Haha
At hele stor familien var hos farmor og farfar 1 juledag. Var vel 25 stk, var i peisestuen og koste oss med kaker og gløgg og gikk rundt juletreet.