Savner dere..

En tråd i 'Mai 2015' startet av Nathalie_91, 27 Des 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Nathalie_91 Glad i forumet

denne gruppa har gitt meg mye! Savner dere alle! Vær så snill og fortell meg hvordan det går med dere?:)

• Liker Liker x 3
  2. Nevehytter Nurk i mors mage <3 Junibarna 2015 ♡ Maibarna ♡ Sommerfuglene 2017

Hei og hå. Her går alt bra. :) Har nettopp kommet over en tøff periode med '15-barnet. Han har vært så mye sur og lei. Endelig er han blidere igjen. :) Og så er jeg 18+1 i dag, jobber på som vanlig og prøver å holde "sjappa" i gang, samtidig som alt skal gjøres hjemme. :) Hvordan går det med deg? :)

• Liker Liker x 1
    • Hjertelig Hjertelig x 1
  3. Mammatil4skatter Flørter med forumet

Ja her har det vært stille en stund :) jeg begynnte vel aldri skikkelig i jobb igjen før jeg ble sykemeldt igjen pga ny graviditet! Så fra perm til perm :) har en gutt til på 6 uker! Dagene er travle! Med 4 barn! Går det fint der?

• Liker Liker x 2
  4. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Vi har det fint. Barnehagen begynner å gå bra, og mini er høyt og lavt. Prater masse og hver dag er det nye ord. Kjempegøy :)

• Liker Liker x 1
  5. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Hadde du det nicket der da du fikk maibarnet? Prøver å huske deg :)

6. Mammatil4skatter Flørter med forumet

Jepp det hadde jeg :) burde endret det nå som jeg er mamma til 4 skatter :)

7. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Hmmmmmm tenke tenke. Kan ikke huske nicket ditt :D bra du har endret nå. Rett skal være rett :D

8. Marihøns Mai <3 ♡ Maibarna ♡ Desemberskatter 2016

Her er alt flott :) har til og med fått en sønn <3 Mari trives i barnehagen og vi er alle sunne og friske :)

• Liker Liker x 3
    • Nyttig Nyttig x 1
  9. Nevehytter Nurk i mors mage <3 Junibarna 2015 ♡ Maibarna ♡ Sommerfuglene 2017

Det er så hyggelig at så mange mai'15-mammaer har blitt mammaer igjen. :)

• Liker Liker x 2
  10. LilleSpetakkel Elsker forumet It's gonna be May 2019 ♡ Maibarna ♡

Vi har det fint, halvveis i et travelt år med siste året på bacheloren, to jobber, mamma og husmor ;) Men nå er det bare 6 mnd igjen, skal bli deilig å bli ferdig :)

O er den fineste lille gutten jeg vet om (selvsagt :D ) og han gjør meg uendelig stolt hver eneste dag :) Han er så snill og full av omsorg og kjærlighet!

• Liker Liker x 3
  11. Siljemh Forelsket i forumet Marsboerne2017

Hei! Datt innom her tilfeldig. Maigutten vår er sunn og frisk, stortrives i barnehagen og prater som en foss :) Han blir storebror om en månede til ei jente men skjønner nok ikke hva som venter han:) Håper dere alle har det bra!

• Liker Liker x 2
  12. Peepsi Elsker forumet ♡ Maibarna ♡ Oktoberlykke 2019

Savner også denne gruppen :/

13. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Det var bra med liv her før :D

Del denne siden