Savner dere magen?

Savna aldri magen etter nr 1 og 2. Sitter her med mage igjen nummer 3 og kommer ikke til å savne den heller.
Det jeg har savna i ettertid er spenninga med å få positiv test, kjenne første spark, UL, første møte med baby og første timene/dagene rett etter fødsel :)

Nå skal det sies også at jeg hater å være gravid...desverre...
 
Savner bittelitt men savner mer spenningen ved å vente på fødsel som skal starte og å føde :happy: Er 150% ferdig med barn (har 3) ,men synes når jeg ser gravide at di er fine osv:) Kunne født mange ganger men ikke gått gravid da det for meg var en mye større ‘påkjenning’ :D
 
Ja, veldig!!! Elsker å gå gravid (selv om det var to tøffe graviditeter) og alt med det, prøving, testing, spenningen, ul, sparkene, fødsel ++ gleder meg til neste gang og gruer meg til jeg er ferdig <3
 
Savner hvordan det så ut når det ble ordentlig gravid mage:Heartpink Savner ikke når den bare så oppblåst ut, ikke tyngden, bekkensmertene den ga, at jeg ikke kunne se noe under navelen eller frykten og nervøsiteten for fødselen den minnet meg på hver gang jeg så meg i speilet ;)


Jeg følte meg veldig fin med mage og slapp liksom å føle meg tykk eller tynn, jeg var gravid med en liten jente i magen:D
Nå som jeg vet det gikk så bra eller at det i det heletatt gikk får jeg vel si, så savner jeg også litt spenningen før hver graviditetstest, gleden når det endelig ble positiv test og ultralydene for å se den lille i magen, finne ut kjønnet, handle inn og drømme om fremtiden og alle forhåpningene og ikke minst sparkene og bevegelsene.
MEN! Nå har vi lillemor og jeg ville aaaaaldri ha gått tilbake i tid til før hun var her med oss:love017 det får bli en ny graviditet i så fall, om jeg tør:smiley-ashamed004
 
Hender jeg savner den ja :) trist å tenke på at jeg kanskje ikke skal oppleve det igjen.
 
Jaa, savner magen og savner å være gravid allerede (baby er bare 3 mnd:hilarious:)
 
Nei ikke et savn med selve magen. Spennende med bevegelser og slikt men savner det ikke. Ser ikke frem til neste graviditet for å si det sånn. Godt det er verdens beste belønning etterpå!
 
Ja veldig! Føler meg snytt for de siste ukene !
 
Litt både og. Det er noen ting jeg savner mer enn andre. Følte meg veldig fin med den, og likte å kjenne bevegelsene.
 
Nei, savner det ikke spesielt mye. Synes det er nye bedre å ha babyen på utsiden ❤️
 
Back
Topp