Savner dere magen?

Nei, men savner noen ganger spenningen ved å prøve og ønske å bli gravid :) savner første møte med baby og amming også!
 
Nope. Det nærmeste jeg kommer å savne den er de øyeblikkene jeg blir helt fascinert av å tenke på at den lille flisen som ligger ved siden av meg nå er samme flis som vokste og dultet inni der for bare noen måneder siden.
Men han er mye koseligere å ha på utsiden. :Heartred
 
Har mage nå og savner å ha baby på utsiden synes det er tungt å vite alt er bra hele tiden:/
 
Mer jeg ikke savner i det hele tatt enn det jeg savner med magen i hvert fall. Hvis den kunne vært på mellomstorstadiet, med regelmessige bevegelser som ikke var helt oppi ribbeina så.:p
 
Jeg savner ikke tyngden, og det upraktiske. Men savner litt å ha fin struttende gravidmage, og ikke slapp hengende mammamage :hungover:
 
Ja. Savnet den mellom barna også. Elsker å være gravid og få baby. Nå er jeg gravid med nr 3 og siste baby så skal nyte denne graviditeten til det fulle. Gleder meg til jeg får ordentlig gravid mage.
 
Jeg savner den veldig. Gleder meg til å bli gravid igjen :)
 
Ja! Jeg er nok litt bitter for de 3 månedene jeg "mistet" da Leah valgte komme tidlig. Hadde gledet meg stort i mange år til å ha en svær gravidmage, men rakk aldri få det. Håper nestemann blir værende litt lenger om vi skal ha fler :)
 
JA! Absolutt. Aldri følt meg vakrere som da jeg gikk gravid :Heartred
 
Ja, ofte egentlig. Var så koselig med magen og sparka, og følte meg faktisk finere som gravid enn ellers også. Hvor sinnsykt trøtt og lei jeg var på slutten derimot, det tenker jeg ikke så ofte på :p
 
Back
Topp