Savner dere jobben?

Sienna3

Gift med forumet
Savner dere jobben jenter?? [:D][:D]
Kan ikke si jeg savner den alså!![:)][:)]
Savner selvsagt gode kollegaer/venner, men de kommer jo på besøk og jeg har vært en tur på jobb og vist fram snuppa mi [:)]

ja litt egentlig... men har vært så grusomt lenge sykemeldt før permisjonen at nå har jeg overskudd til å være sosial og sette pris på jobb og folk

Jeg har ikke jobbet siden Februar 08', da gikk jeg ut i permisjon.. Fikk snupa i mai 08'[:)]
Må si jeg trives godt hjemme med barna, husarbeid og alt som hører med.. Mamma mener jeg er den skapte husmor[8D] hehe...
Og er kanskje enig, her finner du ikke noe hybelkaniner, støv el.lign, og maten er nesten alltid hjemmelaga[8D][:)]
Og barna har alltid ting å finne på, med venner eller meg[:)]

samme her. savner ikke jobben, mye bedre å være hjemme med verdens nydligste lille gutt! savner også gode kollegaer, men jeg får vel snart ta meg en tur å besøke de :) jeg jobba i oslo, men bor i hamar, så har ikke orka og dratt så langt med gutten min enda..

Ja savner jobben super masse, kunne faktisk godt tenkt meg å jobbe en eller ett par dager i uka [8D]

jeg savner jobben, kollegene, foreldrene og barna i barnehagen.
Jeg stikker innom på besøk og opprettholder kontakten.

Jeg storkoser meg hjemme med vakreste lille.
Nyter å ha tid til å la henne sove på fanget mitt.
Har tid til å studere hvert lille ansiktsuttrykk og bevegelse
Jeg kan bli kjent med denne herlige skapningen.
Elsker det.

Men godt å føle at jeg savner jobben og at jeg ikke gruer meg til å begynne igjen

Har ingen jobb å gå tilbake til [:(] (eller kun lørdagsjobben i posten - og den har jeg ikke begynt å savne enda[;)]). Her er det nemlig umulig å få fast jobb, så jeg jobbet i vikariat frem til permisjon, slik at jeg fikk tjent opp masse foreldrepeng.

Jeg savner heller ikke jobben,stooorkoser meg hjemme[:)]

Vi har allerede vært innom jobben og hilst på de jeg jobber sammen med,det var koselig[:)]

Hata jobben min, så kunne ikke tenkt meg tilbake [&:][:'(]..
Så har derfor søkt skole til høsten [:)].. Bare håpe jeg kommer inn [:o]

jupp, har ikke vært i full jobb siden juli 08, er ganske lenge siden egentlig. har bare jobbet 50 % i 2 og en halv mnd i sommer

Nja, jeg gjør nok det. Jeg hadde to jobber før jeg ble gravid, og den ene savner jeg. Den andre ikke i det hele tatt. Kommer nok til å jobbe ekstra på den ene jobben når fødselspermisjonen min er over, men studier blir det hovedvekt på.

Savner på et vis å være mer i et mer voksent miljø innimellom da jeg har lite nettverk rundt meg, men elsker å være hjemmeværende mor og gruer meg egentlig til å begynne å jobbe i aug... Med 2 tette har jeg vært hjemmeværende i 2 år nå og skulle gjerne vært hjemmeværende ett ekstra år, da hadde det vært greit å begynne i jobb igjen [;)] Men økonomien strekker nok ikke til å være hjemme et helt år uten lønn! [&:]

Jeg storkoser meg hjemme med gullet mitt, men jeg må
innrømme at jeg savner jobben litt ja[:)] 

Savner menneskene, men ikke arbeidstidene.. de går ikke helt overens med barnehage..

Koser meg hjemme med mini, og kommer til og kose oss enda mer når våren kommer[:D][:D]
Men jeg savner jobben og vet at jobben savner meg[:)][;)]

Savner jobben litt!! Da altså kollegaer og beboere[:)][:)] Har vært å besøkt de og kommer sikkert til å stikke innom der i ny og ne[:)] Meen jeg er jo deltidsstudent og så fra april så går jeg ut i praksis i 10 uker så da tenker jeg at jeg får meeer enn nok med det[;)]

Savner ikke jobben ennå iallfall, savner kollegaer, men de ser jeg jo når jeg stikker innom jobb og tar en kaffe av og til. Koser meg hjemme med gull jenta mi <3

Jeg elsker å være hjemme med mini, men siden jeg gikk på svangerskapspenger hele svangerskapet kjenner jeg at jeg savner å ha andre voksne rundt meg noen timer om dagen. Det er liksom begrensa hvor mye jeg kan skrvle med gubben før han er lei liksom [;)] Men det blir kanskje å kjennes litt lettere når jeg begynner å gå på barseltreff med jr. Litt flere å skravle med da vil jeg tro [:D][:D][:D]

ORIGINAL: milla1986

Ja savner jobben super masse, kunne faktisk godt tenkt meg å jobbe en eller ett par dager i uka [8D]

Me too!![:)]
Var innom jobben idag, og føler jeg går glipp av kjempe masse!![X(]
Koser meg hjemme med lillegutt altså, og ville ikke vært denne første tiden foruten, men vil gjerne ha i både pose og sekk jeg![8D]

Back
Topp