Savner dere jobben?

Jeg har ikke begynt å savne den enda, synes det er topp å være hjemme med prinsessa[:D]!

NEIIIIIIIIIIIII[;)]

Nei, egentlig ikke[8D] koser meg sånn hjemme[:D]

ja, masse......mye mer enn jeg hadde trodd!

Eg nyyyyter og ha fri, men syns det e koselig og holde nær kontakt med jobben, sånn at det gjer det lettare å koma tilbake når permisjonen er over. Viss ikkje blir det utrulig masse og sette seg inn i igjen etter ett år borte derfra....
Sønnen til sambo går i bhg der eg jobbar, så er innom der og henter og leverer med jevne mellomrom, og prøver og ta turen innom der litt i tillegg. Satser på å delta på personalmøter fra høsten av, sånn at eg er litt inni tingene som foregår.
Så eg savne kje jobben sånn på den måten, men eg er veldig glad i jobben min, kollegane mine, ungane og foreldrene, og merkar at eg har "mista" det litt. MEN, nyta dagane til det fulle med prinsessa mi, og ville kje ha bytta det for alt i verden!

ORIGINAL: milla1986

Ja savner jobben super masse, kunne faktisk godt tenkt meg å jobbe en eller ett par dager i uka [8D]

Jeg jobbet en dag i uken fra storebror var 3 mnd, det var egentlig en kjempefin løsning. Nå skal jeg begynne å jobbe litt fra sommeren.

Savner deler av jobben, selv om jeg storkoser meg hjemme med barna.[:)]

ORIGINAL: RonjaR

ORIGINAL: milla1986

Ja savner jobben super masse, kunne faktisk godt tenkt meg å jobbe en eller ett par dager i uka [8D]

Me too!![:)]
Var innom jobben idag, og føler jeg går glipp av kjempe masse!![X(]
Koser meg hjemme med lillegutt altså, og ville ikke vært denne første tiden foruten, men vil gjerne ha i både pose og sekk jeg![8D]

Samme her! Men storkoser meg kjempe masse hjemme med lille også.[:D] Er med på personalmøtene da, for å ikke gå glipp av hva som skjer der mens eg er borte! Ellers er vi ofte innom å sier hei [:)]

Back
Topp