Savner å være gravid

Solosupah

Glad i forumet
Ikke misforstå meg, elsker å ha mini på utsiden av magen, men jeg likte så godt å være gravid. Mer enn jeg faktisk hadde trodd, og på tross av en graviditet med svangerskapsdiabetes. Har allerede begynt å glede meg til (forhåpentligvis) neste gang jeg får gå gravid, og vil gjerne ha to litt tette.

Flere som deler disse tankene? :hilarious::)
 
Savner ikke det grann å være gravid, setter så mye mer pris på kroppen min nå som den kommer tilbake mer og mer
 
Til tross for mye vondter og slikt, så savner jeg å være gravid. Det er jo deilig å ha kroppen sin for seg selv, men savner magen, bevegelsene ❤️
 
Elsker å gå gravid så frustrerer meg at jeg ikke rakk å bli lei siden dette var siste gang
 
Tja dette svangerskapet hatet jeg fra ca start til slutt.
Først var svangerskapet uplanlagt, så har det vært tungt både fysisk og psykisk. Aldri hatt så mye plager. Det ble liksom aldri noe kjekt å gå gravid.
Elsket å gå gravid med nr 1. Med han kunne jeg vært gravid hele tiden. Nå har jeg 3 på 5 år og 3,5 uke
 
Jeg syntes det var litt vemodig å aldri skulle gå gravid igjen de første ukene etter at lillebror ble født (tredje og sistemann i søskenflokken), men etter at koronaviruset førte til stengte barnehager, forsvant vemodet særdeles fort, har innsett at jeg ikke har kapasitet til å følge opp mer enn tre barn...
 
Last edited:
Jeg savner absolutt ikke å være gravid, men kan mer enn gjerne føde igjen!
Likte ikke å gå gravid med storesøster og ikke denne gangen heller, men synes det var bedre enn sist i det minste. :)
 
Jeg likte å gå gravid, og gjør det med glede igjen. Savner derimot ikke å være høygravid, eller kvalmen. Så savner vel egentlig bare andre trimester :joyful:
 
Jeg tror jeg kan begynne å savne å være gravid når babyen blir litt mindre klengete. Har henne oppå/inntil så mye at jeg fortsatt føler jeg deler kroppen min med henne.
 
Hadde samme følelse etter første graviditet. Kunne gått gravid i 2 år da uten å bli lei kjente det ut som! Denne gangen med nr 2, så er jeg superglad for å være ferdig og savner det ikke. Tror det har mye med at det er en hel del tyngre når man har barn fra før og at du ikke kan gjøre som du vil med trening og avslapping som ønsket.
 
Jeg har hatet å være gravid begge gangene og priser meg lykkelig over å være ferdig!
 
Jeg syns det var grusomt å være gravid, men mest pga forandringene jeg ikke helt klarte å akseptere. Mens denne gangen syns jeg det er bedre, disse to blir tette. Både for ungene sin del og fordi jeg ikke ønsket å grue meg til en ny gravditet i noen år!
 
Ikke misforstå meg, elsker å ha mini på utsiden av magen, men jeg likte så godt å være gravid. Mer enn jeg faktisk hadde trodd, og på tross av en graviditet med svangerskapsdiabetes. Har allerede begynt å glede meg til (forhåpentligvis) neste gang jeg får gå gravid, og vil gjerne ha to litt tette.

Flere som deler disse tankene? :hilarious::)

Savner det skikkelig! Kommer ikke over hvor liten magen er nå, savner den digre gravidmagen, og det føles veldig rart at den er borte.
 
Sniker

Jeg savner det og gleder meg til neste gang ja :). Baby kom 3 uker før tiden så dermed rakk jeg verken permisjon eller å bli utålmodig i ventetiden på baby, så følte meg litt snytt :p
 
Jeg savner det ikke i det hele tatt. Jeg hadde så mange plager fra start til slutt at det overskygget alt. I stedet blir jeg mange ganger hver eneste dag minnet på hvor deilig det er å ikke være gravid når jeg gjør noe som før innebar masse vondt/plager. Så nei, jeg savner det ikke, jeg er veldig lykkelig over å ha min vanlige kropp tilbake (sånn nesten i hvert fall) :joyful:
 
Jeg savner det ikke i det hele tatt. Jeg hadde så mange plager fra start til slutt at det overskygget alt. I stedet blir jeg mange ganger hver eneste dag minnet på hvor deilig det er å ikke være gravid når jeg gjør noe som før innebar masse vondt/plager. Så nei, jeg savner det ikke, jeg er veldig lykkelig over å ha min vanlige kropp tilbake (sånn nesten i hvert fall) :joyful:
Føler med deg!
 
Gleder meg til neste gang, og savner det på en måte. Men samtidig kjenner jeg nå hvor utrolig deilig det er å ha kroppen min tilbake og «være meg selv igjen» ❤️
 
Skulle ønske jeg savnet det, men har aldri likt å gå gravid. Fødsel derimot kunne jeg gjort mange ganger. Haha!
 
Skulle ønske jeg savnet det, men har aldri likt å gå gravid. Fødsel derimot kunne jeg gjort mange ganger. Haha!
Huff jeg er glad jeg ikke skal igjennom ny fødsel jeg.. Spesielt siden denne ble litt dramatisk
 
Back
Topp