Savne?

Sjokolade og cola :p pga den høye bmien så må jeg bare prøve så godt jeg kan. 3. dagen uten cola nå å kjenner abstinensene er her :p

Er også hekta på cola. Har ikke gitt det opp, men kuttet veldig ned. Får også abstinenser om jeg slutter. Syns det er helt grusomt. Så glad jeg ikke er avhengig av noe annet.

Savnet snusen litt i starten. Spesielt når mange av vennene mine snuser. Men har heldigvis blitt bedre nå.
Savner vin allerede. Snart skal vi ha vårfest med linja der det er brygget egen vin og greier. Men får vel klare meg med brus :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Glasset med vin på en lørdagskveld med min kjære<3 men må si det er gaaanske så koslig med bebis i magen ved siden av min kjære å:)

<3 venter et vinterbarn <3

Jeg savner å være opplagt! :( Jeg har provisjonslønn- og har lyst på en saftig bonus til sommeren, men akkurat nå virker det veldig fjernt :-( Sitter bare å gjesper...uten stopp! Selvforskyldt overtid på en fredag :-( blæh :-b

Spekemat med melon er så godt og spesielt på en varm sommerdag.

Røkelaks, spekemat og hvitvin i sommersola. Etterhvert som tiden går kommer jeg sikkert til å savne mer :P

Spekemat, hvitvin og øl på sommeren når det er fint vær. Nå fikk jeg skikkelig lyst på melon og spekeskinke. Og roastbiff kommer jeg til å savne. Håper jeg ikke skal noen plass der det er koldtbord i år. Var gravid på omtrent samme tiden sist da, har et novemberbarn, og det gikk greit da så gjør nok det nå å. Men ting frister jo enda mer når man må holde seg unna :p

E veldig glad i spekeskinke ;-) spesielt nå som sommeren e her ;-) og kanskje et glass vin/øl/cider i ny og ne..men det går helt fint å vente til 2015 før eg trenger de tingene igjen ;-) tihi

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Røykelaks og spekemat!!!

❤️Desembergull 2014❤️ ❤️Lykkelita 2012 ❤️

Back
Topp