Savne?

Vin, øl og spekemat

Sent from my iPad using BV Forum

Forresten. Da jeg ammet sist lærte jeg meg å like alkoholfri øl godt. Det er godt assa. Og vørterøl har jeg digga helt siden jeg fikk dilla på det i forrige svangerskap.

Sent from my iPad using BV Forum

Vin, oster og fenalår! Og kald utepils når på våren/sommeren.. :)

Slutta å røyk ved positiv test så det i starten. Fenalår og spekemat ja NAM.Kaffe som jeg skal drikke veldig lite av. men det er verdt det uansett:))))♡

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Si meg .. vi kan vel drikke litt kaffe!??
Brie har jeg ikke tenkt på før jeg leste det her. ..

Kommee til å savne brie jeg... veldig!! Og svogern hjemmelagde elgpølse!!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Si meg .. vi kan vel drikke litt kaffe!??
Brie har jeg ikke tenkt på før jeg leste det her. ..

Kommee til å savne brie jeg... veldig!! Og svogern hjemmelagde elgpølse!!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg leste at om brien er helt fersk var det greit :) mener det sto i svangerskapsboka. De anbefaler max 2 kopper kaffe daglig.

Salt pølse savner jeg.. hatt lyst på det siden rett før testen slo ut positivt. Må nok steke og ete, kjenner at jeg er litt besatt på å spise det ja :D

Fra å drikke en kanne med kaffe på morgenen, drikker jeg nå kanskje en kopp med melk og bittelitt sukker. Får helt avsmak etter den koppen, men må ha den på morgenen.

Spekemat har jeg også veldig lyst på. Men men. .

Sjokolade og cola :P pga den høye bmien så må jeg bare prøve så godt jeg kan. 3. dagen uten cola nå å kjenner abstinensene er her :P

Sjokolade og cola :P pga den høye bmien så må jeg bare prøve så godt jeg kan. 3. dagen uten cola nå å kjenner abstinensene er her :P

Hehe, høy bmi her også. Men er heldig. Har virkelig ikke lyst på noe særlig med sukker i.. Å matlysten er ræva på morran så da blir det litt nugatti på brødskiva for å få den ned. Men ellers er alt av brus og snop kvalmende :P

You can do it! Noen uker uten cola å du smaker det igjen, så smaker det bare æsj! :P

Desember 2014

Bruker App

Hehe, høy bmi her også. Men er heldig. Har virkelig ikke lyst på noe særlig med sukker i.. Å matlysten er ræva på morran så da blir det litt nugatti på brødskiva for å få den ned. Men ellers er alt av brus og snop kvalmende :p

You can do it! Noen uker uten cola å du smaker det igjen, så smaker det bare æsj! :p

Desember 2014

Bruker App
Det hørtes nesten fantastisk ut :P hehe.. :P

Vin og røyk! Skal snart til syden, og da kommer nok savnet ekstra sterkt...
Vi og skal til syden om 1mnd, foreldrene mine har hus der. Rett ved bassenget står det et kj.skap som vi oppbevarer all øl og hvitvin i, pleier jo alltid bare å gå å forsyne meg der hele dagen.. Blir litt andre boller denne gang :p får fylle opp med gode juicedrikker og is :p ;)

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Vi reiser om 14 dager. All inclusive hotell i 14 dager... tror jeg får henge med barna i isdisken :-)

Åh, jeg har så lyst på serranoskinke!
Det er kanskje mitt favorittpålegg/salatinngrediens. Men tenkte jeg kunne sprøsteke den i ovnen, også ha den over suppe/salat. Deilig det også :-D

Vi reiser om 14 dager. All inclusive hotell i 14 dager... tror jeg får henge med barna i isdisken :-)
Hehe ja, dere må ha en riktig god tur vertfall ;) deilig blir det jo uansett! Hvor skal dere?

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Roastbiff og trønderfår ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp