Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Si meg .. vi kan vel drikke litt kaffe!??
Brie har jeg ikke tenkt på før jeg leste det her. ..
Kommee til å savne brie jeg... veldig!! Og svogern hjemmelagde elgpølse!!
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Sjokolade og cola pga den høye bmien så må jeg bare prøve så godt jeg kan. 3. dagen uten cola nå å kjenner abstinensene er her
Det hørtes nesten fantastisk ut hehe..Hehe, høy bmi her også. Men er heldig. Har virkelig ikke lyst på noe særlig med sukker i.. Å matlysten er ræva på morran så da blir det litt nugatti på brødskiva for å få den ned. Men ellers er alt av brus og snop kvalmende
You can do it! Noen uker uten cola å du smaker det igjen, så smaker det bare æsj!
Desember 2014
Bruker App
Vi og skal til syden om 1mnd, foreldrene mine har hus der. Rett ved bassenget står det et kj.skap som vi oppbevarer all øl og hvitvin i, pleier jo alltid bare å gå å forsyne meg der hele dagen.. Blir litt andre boller denne gang får fylle opp med gode juicedrikker og isVin og røyk! Skal snart til syden, og da kommer nok savnet ekstra sterkt...
Hehe ja, dere må ha en riktig god tur vertfall deilig blir det jo uansett! Hvor skal dere?Vi reiser om 14 dager. All inclusive hotell i 14 dager... tror jeg får henge med barna i isdisken