Savne?

Tinkerbell :)

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Hva kommer dere til å savne under graviditeten?

Jeg savner fredagskoppen med kaffebailyes!! (Og snusen da, men godt med en god grunn til å slutte, selv om det er tøft nå i starten)

Roastbiff!!! Og vinen min :((( koser meg alltid med noen glass i helgen, spesielt når det er fint vær! Så det blir kjipt! :( har også slutta med snusen, men det har jo bare fordeler med seg, savner den litt men er utrolig deilig å leve uten :) føler meg mer appetittetlig rett å slett uten snusleppa :p

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Men jeg har også lært meg å unne meg ting når jeg er gravid, siden jeg må gi opp mye! Så nå spiser jeg ekte majones istedenfor lett, naaaaam! Og drikker sjokomelk som det var vann :p :)

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

spekemat og brie. og vin. og en iskald utepils. og bekymringsløsheten :-p

men er lang mer eg gleder meg til :) så dette går fint!

kan forresten tipse om Estrella sin alkoholfrie øl. veldig god! kjøpes på polet :)

Pleier alltid å ha fenalår i desember jeg koser meg med :P det kommer til å være hardt for meg i år tror jeg.

Ellers er det helt klart hestehobbyen.
Hatt et lenger opphold fra den pga flytting og div. Å da tørr jeg ikke ta den opp igjen skikkelig nå. Så da blir det mere kos med hest enn ridning og laaaange turer i sommer og bading med hest. Men det er jo virkelig verdt det til sist. Men frem til nå så ha hesten vært min bebis ❤️

Desember 2014

Bruker App

Siden jeg også gikk gravid i fjor sommer, så kommer nok savnet etter et glass prosecco i sola til å bli ekstra stort i år. Og en øl på festival. Og myke oster og spekemat.
Men så er det myyyye annet godt man kan spise og drikke istedenfor :-)

Savner også å ta meg et glass vin, eller flere. Også utepilsen. Men kan prøve en alkoholfri i stede. Savner kaffe. Som jeg har måtte gi opp helt på grunn av halsbrann. Men blir nok verdt det til slutt :)

Savner ingenting enda.. anna enn en iskald øl og en røyk i sola...

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Fenalår , ikke sånn ferdig oppskjært men sånne tykke gode skiver en skjærer av låret selv !!!

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
Gjett hva jeg fikk skikkelig lyst på nå da:-p

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Vin, oster og spekemat..
Og med den kommentaren om selvskåret fenalår over her kjenner jeg at jeg gleder meg til desember!! Termin mndskiftet nov/des her, så da har jeg vel lov å spise fenalåret som hører julen med?:)

Brie, spekemat og vin. Sist jeg kom hjem fra føden måtte mannen rett ut å kjøpe brie og spekemat :)

Har ikke spist spekemat på LENGE, men etter jeg ble gravid har jeg fått skikkelig lyst på det. Så feigt av kroppen! Snusen klarer jeg meg fint uten nå etter over 180 dager, sluttet litt før prøvingen startet og er kjempeglad for det. Kjenner jo lysten på den av og til, men det er herlig å kunne si neo :) Kommer til å savne "kaffe ala Trollveitja", hehe. Har sterk kaffe 1/2 i koppen, litt sukker og resten melk. Kosedrikken sin det :(

Jeg kommer til å savne fårepølse..!! Bruker det omtrent daglig på brødskive utenom graviditet :)

Spekeskinke, med poteter og hvit saus :p naaaaam

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Back
Topp