Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper å komme inn hit og få en oktober baby![]()
Da er vi to!
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Får håpe det klaffer for ossDa blir det i så fall termin 1-5 oktober her
![]()
Ja, vi får krysse alt vi harHer viser terminkalkulatoren 8.Oktober, men dette er første tr etter ppilleslutt, så jeg kan jo ikke vite om jeg har en syklus på 28 dager eller om det er store avvik fra det.. Håper det blir ganske normalt og at EL kommer om ca to uker
Får bare humpe i vei ofte fremover
![]()
Jeg og håper på det!! Men har så uregelmessige blødningersluttet på p-sprøyte i oktober, så er ikke helt 100% inne i syklusen igjen enda. Fikk mensen i går så vist alt går etter planen så blir det termin 8-10 oktober!
Sent from my C2105 using BV Forum mobile app
Jeg er ikke så veldig aktiv på disse forumene, men jeg slenger meg inn og håper sammen med dere om en oktober baby![]()
Takk for detSå trist å høreFår håpe det klaffer fort igjen
![]()
Ja, det var/er trist :/ Jeg hadde helt vilt mange symptomer/plager også - ikke som jeg hadde når jeg gikk med gutten min. Så enten var det kanskje jente, eller så var det et tegn på at kroppen jobbet litt mot seg selv. Krysser det jeg har for oss alle, jegDet var tristLykke til på neste forsøk, så får vi krysse fingrene for at neste spire klorer seg fast
![]()