Satser på oktober

Jeg håper på OKTOBER :-D Ultrasvak skyggestrek i dag, så håper håper. Da blir det isåfall termin (1-4 oktober) :-D
 
Testa positivt idag 10 dpo, menstermin 1 oktober.
Nr 1 fikk mens termin på pappa sin bursdag. Nr 2 får da menstermin på mamma sin bursdag.
Godt planlagt skulle man tro :-D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Gratulerer så mye ! Endelig begynner det å komme positive Oktober-tester/spirer ! :D Godt planlagt det ja :)
 
Jeg håper de fleste av dere får komme hit. Er jeg heldig kommer jeg etter helt mot slutten, vi får se hvor lang syklusen blir.
 
Håper det kommer flere snart, jeg begynner å bli ivrig på å snakke om symptomer og planlegging osv ;)

Prøver på lillebrøster ♥
 
Håper det kommer flere snart, jeg begynner å bli ivrig på å snakke om symptomer og planlegging osv ;)

Prøver på lillebrøster ♥
Jeg blir gal av å kjenne etter symptomer, og jeg er aaaltfor tidlig i dpo-land :p
 
Enig med dere! 6 dpo her og idag når det stakk i ene puppen min kom jeg på at jeg kaaaanskje får symptomer snart ;p

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Enig med dere! 6 dpo her og idag når det stakk i ene puppen min kom jeg på at jeg kaaaanskje får symptomer snart ;p

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app


Hehe sto på kjøkkenet med den halsbrannen istad og tenkte nå skjer det, haha, føler meg så tussete når det gjelder det her :p 5dpo
 
Hehe sto på kjøkkenet med den halsbrannen istad og tenkte nå skjer det, haha, føler meg så tussete når det gjelder det her :p 5dpo

Hehe, godt vi er flere da ;) Jeg går skikkelig forsiktig rundt om kring og setter meg rolig ned i soffaen, bøyer meg minst mulig frem osv.. I fare ford å ødelegge festningen.. Haha, heeelt tussete ;)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Huff jeg har alt fått litt symptomer jeg, kanskje jeg er litt hypersensitiv menmen.. har begynt å bli skikkelig kvalm og det var jeg ikke med storebror. . Hodepine har jeg fått å :/
Men ingen/lite murring og ømme pupper da, ennå. . :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Som å lese om meg selv. Var ikke kvalm sist, men har hatt kvalme ved to anledninger i dag, og nå kommer det igjen! Håper det bare er godteriet sin skyld..... ;)

Prøver på lillebrøster ♥
 
Haha ja jeg liker å og skylde litt på maten:)
Huff men ved denne graviditeten skal jeg IKKE spise mye godteri/wienerbrød/sjokomelk.. jeg skal nemli ikke legge på meg 22 kilo. Igjen.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Her kom TR på fredag:( Men om jeg blir gravid denne ppen blir terminen mot slutten av oktober:) Så det er fortsatt en mulighet:D
 
Hei, håper at jeg snart få vite om vi venter en liten oktober barn!
Har to jenter okt 05 og mai 10.
Litt mer spesielt denne gangen for meg siden min kjære har lenge vært usikker om han ønsket seg et barn til. Jeg har aldri vært i tvil!! :p Men plutselig en dag var han helt med, og nå snakker han nesten mer om baby enn jeg! ;)
Blei gravid på første forsøk de to siste ganger, så vi håper på det denne gangen og!
Helt utrolig å tenke på at om noe dager får jeg vite om vi venter en liten :angel11 til! Jeg som nesten trodde at jeg aldri skulle få oppleve det igjen!
Nå er bare å vente og vente! blir gal!!!:schocked028
 
Jepp, jeg krysser både fingre og tær for at det snart skal være en spire i kroppen. Babysyk er bare forbokstaven :)
 
Satser på at oktober blir mnd vår! Testet positivt på mandag på IKM juhuu:)
 
Jeg håper også så inderlig på en oktober baby;) jeg var innom august 2014 men hadde min første SA 2 januar da jeg var i uke 7+5.. Alt gikk av seg selv så trengte ingen utskrapning:) fikk beskjed om at det var bare å "kjøre" på igjen med en gang jeg hadde sluttet og blø!! Noe vi har gjort:p hehe.. Hvis jeg regner første blødningsdag i SAen som første blødningsdag i siste mens så forventer jeg mens( som jeg håper ikke kommer) om ca 3 dager, eller ny termin 9 oktober!! Hehe.. Jeg håper så inderlig at spira sitter fort igjen:) har en liten/stor prins fra før av som er 3 år, gleder med så til han kan bli storebror:)
Nå krysser jeg bare fingrene mine for at kroppen min ikke surrer noe ang syklus osv etter SA!!
 
Back
Topp