Satser på oktober

Twinkle

♥Februar 2015♥
Februarlykke 2015
Aprillykke 2016
Håper å komme inn hit og få en oktober baby :)
 
Da er vi to! :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Får håpe det klaffer for oss :) Da blir det i så fall termin 1-5 oktober her :)
 
Får håpe det klaffer for oss :) Da blir det i så fall termin 1-5 oktober her :)

Ja, vi får krysse alt vi har ;) Her viser terminkalkulatoren 8.Oktober, men dette er første tr etter ppilleslutt, så jeg kan jo ikke vite om jeg har en syklus på 28 dager eller om det er store avvik fra det.. Håper det blir ganske normalt og at EL kommer om ca to uker :) Får bare humpe i vei ofte fremover :p
 
Ja, vi får krysse alt vi har ;) Her viser terminkalkulatoren 8.Oktober, men dette er første tr etter ppilleslutt, så jeg kan jo ikke vite om jeg har en syklus på 28 dager eller om det er store avvik fra det.. Håper det blir ganske normalt og at EL kommer om ca to uker :) Får bare humpe i vei ofte fremover :p

Har fått en litt tullete syklus så her bare kjører vi på så ofte som mulig :p
 
Jeg og håper på det!! Men har så uregelmessige blødninger :confused: sluttet på p-sprøyte i oktober, så er ikke helt 100% inne i syklusen igjen enda. Fikk mensen i går så vist alt går etter planen så blir det termin 8-10 oktober! :D

Sent from my C2105 using BV Forum mobile app
 
Jeg og håper på det!! Men har så uregelmessige blødninger :confused: sluttet på p-sprøyte i oktober, så er ikke helt 100% inne i syklusen igjen enda. Fikk mensen i går så vist alt går etter planen så blir det termin 8-10 oktober! :D

Sent from my C2105 using BV Forum mobile app

Du får teste etter el hver dag hvis du har litt uregelmessig :)
 
Jeg er ikke så veldig aktiv på disse forumene, men jeg slenger meg inn og håper sammen med dere om en oktober baby :D
 
Jeg er ikke så veldig aktiv på disse forumene, men jeg slenger meg inn og håper sammen med dere om en oktober baby :D

Sleng deg på så håper jeg vi sees :D
 
Hvor kjøper Man egentlig disse en testene da? Apotek? Jeg har vært så heldig med de to andre barna mine, de har kommet på første pp begge 2:D så nå skal det vel ta hele evigheten med nr3:eek:

Sent from my C2105 using BV Forum mobile app
 
Kjøper på tostreker.no :) får de i posten etter to dager :) håper det klaffer like fort med nr 3 :D
 
Hei :) håper på å komme inn hit jeg å :) klaffer det nå så blir d termin 6 oktober :) har ei fra før på 6 år som er født 25 oktober :)
 
Lykke til til deg! Vi venter i spenning. Jeg har 2 jenter fra før. En på 4 og en som straks er 6 år:)
Jeg har testdag 26 januar, så da får jeg se om jeg fortsatt er med her:confused:
 
Heihei! Jeg tilhørte august/september, men mistet for fire dager siden. Fikk ikke "karantene" så vi prøver på oktober istedet :) Aner ikke noe om når man kan forvente hverken el eller mens, men vi gir det et forsøk for det :)

~ ♥ ~ > Sendt fra mobil < ~ ♥ ~
 
Så trist å høre :( Får håpe det klaffer fort igjen :)
 
Så trist å høre :( Får håpe det klaffer fort igjen :)
Takk for det:) Ja, trist var det, men det var tidlig så hadde ikke visst om graviditeten i mer enn to uker - heldigvis. Tipper at det er hardere og vanskeligere jo lenger man går. Nå har jeg lagt det litt bak meg - og koser meg med spekemat, Brie og fetaost (som jeg allerede rakk å savne etter to uker :p ). Hører/leser om mange som blir raskt gravide igjen etter en sa/ma så nyter de "farlige" matvarene i påvente av en relativt rask positiv test igjen :)


~ ♥ ~ > Sendt fra mobil < ~ ♥ ~
 
Det var trist:( Lykke til på neste forsøk, så får vi krysse fingrene for at neste spire klorer seg fast:)
Ja, det var/er trist :/ Jeg hadde helt vilt mange symptomer/plager også - ikke som jeg hadde når jeg gikk med gutten min. Så enten var det kanskje jente, eller så var det et tegn på at kroppen jobbet litt mot seg selv. Krysser det jeg har for oss alle, jeg :) Oktober er en ganske trist og grå måned synes jeg, så en bebis hadde passet perfekt ;) Fint å sitte inne med tente lys og babykos når regnet høljer ned :D

~ ♥ ~ > Sendt fra mobil < ~ ♥ ~
 
Back
Topp