Satine sin dagbok

Rugedag 4: 4dp5dpt;
Våknet i natt av en smerte i magen (stikk i siden?) var egentlig for trøtt til å merke hva det var :p

Blir så løs i magen av cyclogest på morgenen. Er redd den skal ramle ut :( Prøver å ligge minst 30 min etter at jeg har tatt tabletten. Legen sa at det var ikke nødvendig, og det står ikke noe i pakningen heller, men har lest at andre har blitt anbefalt å ligge. Vet ikke hva som stemmer. Liker cyclogest bedre enn Lutinus, mindre gris, men syns de er glattere og lettere å ramle ut.
 
Rugedag 4: 4dp5dpt;
Våknet i natt av en smerte i magen (stikk i siden?) var egentlig for trøtt til å merke hva det var :p

Blir så løs i magen av cyclogest på morgenen. Er redd den skal ramle ut :( Prøver å ligge minst 30 min etter at jeg har tatt tabletten. Legen sa at det var ikke nødvendig, og det står ikke noe i pakningen heller, men har lest at andre har blitt anbefalt å ligge. Vet ikke hva som stemmer. Liker cyclogest bedre enn Lutinus, mindre gris, men syns de er glattere og lettere å ramle ut.
Jeg bruker cyclogest og har fått beskjed om å ligge 30 min etter at den er satt inn. Den skal rekke å løse seg opp og absorbert før den forsvinner ut. Lurt å ligge de 30 minuttene. Det kommer jo uansett ut en del rester når man reiser seg opp da...Jeg løper rett på do når jeg er ferdig.
 
Jeg bruker cyclogest og har fått beskjed om å ligge 30 min etter at den er satt inn. Den skal rekke å løse seg opp og absorbert før den forsvinner ut. Lurt å ligge de 30 minuttene. Det kommer jo uansett ut en del rester når man reiser seg opp da...Jeg løper rett på do når jeg er ferdig.

Så rart at man får forskjellige beskjeder. Men jeg fortsetter å gjøre det slik da det er det jeg føler er mest komfortabelt med. :)
 
I morgen skal jeg på middag til mamma og pappa. Jeg vet at de blir å spørre og greve, og jeg skulle så gjerne hatt en svar å gi de.. Jeg vet de (spesielt mamma) ønsker seg ett til barnebarn. :) Men de, som jeg, må vel bare smøre oss med litt mer tålmodighet.

Har bestilt billig tester, jepp, jeg gav etter..Lurer på å teste onsdag, da er jeg 8dp5dpt. Det tilsvarer 13 dager.. Men vi får se..kanskje tar jeg det til helgen heller, for det blir tungt å gå på jobb hvis det er en BFN. Uansett så er ventetiden litt kortere med blastocyst :)
 
Øm, oppblåst og støl i magen i dag..svimmel..tipper alt er pga cyclogest :p

Har kjøpt litt snop i dag..kan vel spise litt siden det er lørdag? ;)
 
Rugedag 5: 5dp5dpt:
Cyclogest slår meg helt ut. Jeg har null energi, hodepine, trøtt hele dagen spesielt på kvelden. Kvalm er jeg også i dag. I morgen skal jeg tilbake på jobb. Skjønner ikke helt hvordan det skal gå, men ok.
 
Huff, ugreit at formen er dårlig. Veldig likt hvordan jeg føler meg og. Slitsomt! Håper du føler deg bedre, ellers anbefaler jeg gradert sykmelding varmt. :)
 
Huff, ugreit at formen er dårlig. Veldig likt hvordan jeg føler meg og. Slitsomt! Håper du føler deg bedre, ellers anbefaler jeg gradert sykmelding varmt. :)

Men det er ingen på jobb som vet noe..og jeg vet ikke helt hvordan det blir tatt i mot der..verken sykemelding eller babyprøving..men får ta å tenke nærmere på det hvis jeg er gravid.
 
Men det er ingen på jobb som vet noe..og jeg vet ikke helt hvordan det blir tatt i mot der..verken sykemelding eller babyprøving..men får ta å tenke nærmere på det hvis jeg er gravid.
Jobben trenger jo ikke vite årsak til sykmelding. Du har migrene sant, og om det er en dårlig periode kan man trenge jobbe litt mindre en stund. Om du trenger en annen forklaring. Det er jo teknisk sett ingen som har noe med det..
 
Jobben trenger jo ikke vite årsak til sykmelding. Du har migrene sant, og om det er en dårlig periode kan man trenge jobbe litt mindre en stund. Om du trenger en annen forklaring. Det er jo teknisk sett ingen som har noe med det..

Det er sant. Ja jeg har migrene. Nei det er ingen som har noe med det. Skal være praksislærer nå fra uke 45-47 så da må jeg være der for å følge studenten opp. Men klart blir det slik at jeg rett og slett ikke makter må jeg bare krype til korset. :)
 
Dag 6: Nå ligger jeg i senga, venter på at 1/2t skal gå (cyclogest). Er kvalm blæ... Og så prøvde jeg å gå på do før jeg satt den inn men jeg er så treg i magen. Cyclogest setter vel fart på det :p og så er jeg så ekkel i halsen/munnen. Ikke noe hosting, bare tørr.
I dag skal jeg på jobb. Men har bare 6 timers vakt, så det burde være gå bra.
Nei...off to work!! :)
 
Dag 6: Nå ligger jeg i senga, venter på at 1/2t skal gå (cyclogest). Er kvalm blæ... Og så prøvde jeg å gå på do før jeg satt den inn men jeg er så treg i magen. Cyclogest setter vel fart på det :p og så er jeg så ekkel i halsen/munnen. Ikke noe hosting, bare tørr.
I dag skal jeg på jobb. Men har bare 6 timers vakt, så det burde være gå bra.
Nei...off to work!! :)

God vakt :)
 
Oioioi! Nå begynner det å nærme seg så du kan teste. Har du tenkt på om du skal teste hjemme?
 
Håper jobbdagen går greit og så blir det veldig spennende med testene! :)
 
Ååååååååå jeg gleder meg til testing jeg! Det er så bra å ha noen andre å følge med på og være spent på vegne av siden man ikke er helt der selv enda :)
 
Back
Topp