Satine sin dagbok

Migrenen har ikke gitt seg :( Håper for alt i verden at når jeg våkner i morgen er den borte. Hvis ikke så griner jeg!!
 
God bedring! Migrenen kan dra dit pepperen gror!
 
Gratulerer med vellykket innsett :D Og riktig godt bedring. Migrene er helt forferdelig! :(
 
Rugedag 2: i dag er hodet mye bedre. Kjenner at jeg hadde migrene i går, så jeg må ikke stresse i dag for da kan jeg få tilbakefall. Men dagen i dag skal tilbringes hjemme og slappe av så det burde gå helt fint. Nå ligger jeg på sofaen med lester, pledd, romtemperert vann, litt frukt og varmepute å ser på Friends (beste komiserie jeg vet). :)
 
Last edited:
Symptomer til nå ;)
Våknet i natt av at det var en rar følelse i magen etterfulgt av murringer. Men var egentlig alt for trøtt til å registrere det :)
I dag er det en litt sånn tung følelse i høyre side, og litt stikking.

Jeg hadde masse symptomer sist rugetid, men når jeg fikk BFN (big fat negativ) så sa jeg at neste gang skal jeg i hvertfall ikke kjenne etter symptomer! Jupp... :p
 
Denne gangen syns jeg innsette gikk mye bedre. Jeg hadde en slik god følelse når lille blastocysten vår ble plassert i livmoren. Sist gang følte jeg det ikke slik. Da var det en ukjent lege, ikke legen som jeg hadde hatt kontakt med eller sykepleieren som jeg har snakket med hele veien, så jeg vet ikke, bare følte at det var litt rart, for dette er jo en veldig personlig og intim opplevelse. Denne gangen var min lege der (hun er så flink og jeg liker henne godt), en sykepleier som jeg hadde hatt kontakt med gjennom syklusen. Alt var liksom bare så mye bedre denne gangen :)
 
Denne gangen syns jeg innsette gikk mye bedre. Jeg hadde en slik god følelse når lille blastocysten vår ble plassert i livmoren. Sist gang følte jeg det ikke slik. Da var det en ukjent lege, ikke legen som jeg hadde hatt kontakt med eller sykepleieren som jeg har snakket med hele veien, så jeg vet ikke, bare følte at det var litt rart, for dette er jo en veldig personlig og intim opplevelse. Denne gangen var min lege der (hun er så flink og jeg liker henne godt), en sykepleier som jeg hadde hatt kontakt med gjennom syklusen. Alt var liksom bare så mye bedre denne gangen :)
Sånn godfølelse hadde jeg under innsett den gangen jeg ble gravid❤️ Lykke til med rugingen:)
 
Klapper meg selv på skulderen for å ikke å ha spist snop siden lørdag :D
 
Wow! Så flink du er :) skal prøve å la være søtsaker selv jeg nå, men må si jeg har skikkelig sug nå! Får ta meg kopp te eller noe(bruker ikke sukker i teen).

Jeg har en tendens til å overspise når jeg først spise snop. Derfor er det best å holde seg unna det :p Spesielt når jeg vet at det ikke er bra i rugetiden. Men tror nok ikke jeg klarer å holde meg unna hele helga.. Har kjent et lite sug i dag da..men håper jeg klarer å ignorere det fullt.
 
Rugedag 3:
Syns tiden går tregt, men samtidig så er jeg redd for at forsøket blir negativt, og da vil jeg ikke vite det..
Tankene svirrer litt i dag..
Har ikke så mange symptomer heller..kun litt hold/strekk i sidene, mensmurringer. Vet at det er tidlig enda..skulle bestille billig tester, men får meg ikke til å gjøre det..

I dag har jeg lyst på snop!!
 
Last edited:
Rugedag 3:
Syns tiden går tregt, men samtidig så er jeg redd for at forsøket blir negativt, og da vil jeg ikke vite det..
Tankene svirrer litt i dag..
Har ikke så mange symptomer heller..kun litt hold/strekk i sidene, mensmurringer. Vet at det er tidlig enda..skulle bestille billig tester, men får meg ikke til å gjøre det..

I dag har jeg lyst på snop!!
Den rugetiden er slitsom! Enig i at uvitenhet er litt godt samtidig som man vil vite! Satser på at du får hyggelig ting å få vite til slutt:)
Jeg sliter også med søtsug, prøver å ta meg sammen nå frem mot forsøk, og kanskje få av noen kilo også. Vi får prøve å holde ut:p
 
Ja, den rugetiden går tregt! Prøv å sysselsette deg litt hver dag med ting du liker:D Krysser for positiv test om et par uker:)
 
Den rugetiden er slitsom! Enig i at uvitenhet er litt godt samtidig som man vil vite! Satser på at du får hyggelig ting å få vite til slutt:)
Jeg sliter også med søtsug, prøver å ta meg sammen nå frem mot forsøk, og kanskje få av noen kilo også. Vi får prøve å holde ut:p

Den er grusom :) Nå minnes jeg igjen hvor tungt det var med negativt forsøk sist. Jeg vil bare ikke gå igjennom det en gang til. Men hvem vil det ;) Takk <3
Jeg spiser eple nå i håp om at det skal gjøre søtsuget mindre :) særlig at det hjelper :p Men vi får prøve å holde ut ja :)
 
Back
Topp