Sannsynligheten for at det går bra

89,5% Da nærmer jeg meg også 90-tallet :D Om alt går bra på ultralyd på onsdag så øker vel denne prosenten betydelig

I dag er det 93,3 % sjanse for at alt går bra, men hit kom jeg til to ganger i fjor, og ble dessverre en del av de 6,7 prosentene som mister. Ingen blødning ennå i dag, og symptomene er fortsatt på plass, så fingrene er krysset!

I dag er det 93,3 % sjanse for at alt går bra, men hit kom jeg til to ganger i fjor, og ble dessverre en del av de 6,7 prosentene som mister. Ingen blødning ennå i dag, og symptomene er fortsatt på plass, så fingrene er krysset!
Når skal du på UL igjen? :) hvor langt på vei var du når du mistet? :( denne gangen må det jo gå bra ❤️

Når skal du på UL igjen? :) hvor langt på vei var du når du mistet? :( denne gangen må det jo gå bra ❤️
Skal på UL neste torsdag, da skal jeg være 9+1 forhåpentligvis. Med SA'en i august begynte jeg å blø 7+6, og i desember fikk jeg konstantert MA 7+6. Ut i fra målinger av fosteranlegg mente gyn at det hadde stoppet å utvikle seg mellom uke 5 og 6. På ULen jeg var forrige uke ble fosteret målt til riktig størrelse, så føler det er litt bedre odds denne gangen, selv om det hele er utrolig nervepirrende:nailbiting:

Back
Topp