Sannsynligheten for at det går bra

85,5❤️
 
79,2 % nå 5+2.
 
84,8% er nå 5+2
 
82,9% hvis jeg er gravid i livmor og ikke utenfor! Gru gleder meg til uka å få svar på hcg prøvene. Håper de har normal verdi og økning:smiley-angelic001
 
82,9% hvis jeg er gravid i livmor og ikke utenfor! Gru gleder meg til uka å få svar på hcg prøvene. Håper de har normal verdi og økning:smiley-angelic001
Krysser fingrene for deg :Heartred
 
82,9% hvis jeg er gravid i livmor og ikke utenfor! Gru gleder meg til uka å få svar på hcg prøvene. Håper de har normal verdi og økning:smiley-angelic001
Burde du ikke kanskje kjenne noe om den skulle være utenfor?
 
Åååja :( var det på UL dere da fant det ut? Måtte du operere?
Fikk først positv test, så småblødning nå og da. Legen trodde først det var en sa, men så blødde jeg ikke skikkelig og hcg var lav, og hun trodde det var rester, Så var det påsketider og det tok tid før hun så svaret på den andre prøven. Begynte også å få smerter i påska. viste det seg at hcg hadde økt mye. Ble sendt til ul der de fant ett dødt 8ukers foster, var da 10uker gravid. Egglederen var i ferd med å sprekke (små rifter i den og litt blod i buken). Så fjernet egglederen og embryoe.

Lang komplisert historie, tok iallefall en god stund før de fant ut av det. Fikk ikke positiv test før 10dager etter ikm, så trodde jeg hadde sen EL pga det, men vet nå at hcg kan være lavere ved svnagerskap utenfor livmor. så det positive nå er at jeg fikk positiv test før ikm, men jeg syntes ikke økninga har vært stor nok. Og de sa da jeg hadde exu’en at det er risiko for at det skjer igjen om jeg skulle bli gravid.
Får vite svar på hcg prøvene mine til uka, så har jeg ul 20/9 skal da være 7+0uker. Hvis jeg ikke får smerter eller lignende, da blir timen fremskynda. Men er vanskelig å se noe konkret før uke 6/7

vi har prøvd i halvanna år, så håper og ber om at det går riktig vei denne gangen!
 
Back
Topp