Sannsynlighet for at dette går bra

82,2%❤️
 
83%
 
79.8 :smiley-angelic001:Heartred
 
83,8%
 
:sign14
Huff kjære deg ❤️❤️❤️ jeg skal verken gi forhåpninger eller noe, for dette kan jeg for lite om. Men litt stigning er det jo❤️ håper og ber for deg :smiley-angelic001
Hei. Det går ikke bra for min del, unormalt lav stigning og svangerskap utenfor livmor. Håper dette heller øker oddsen til dere andre eller min egen i fremtiden:Heartpink
Og skulle dere få blødning, ta det på alvor, utelukk eller avdekk exu så raskt dere kan!:love2 For meg ble dette et skikkelig tilbakesteg, men håper den sitter når vi får lov å prøve igjen:santa
 
54,8 %❤️
 
:sign14
Hei. Det går ikke bra for min del, unormalt lav stigning og svangerskap utenfor livmor. Håper dette heller øker oddsen til dere andre eller min egen i fremtiden:Heartpink
Og skulle dere få blødning, ta det på alvor, utelukk eller avdekk exu så raskt dere kan!:love2 For meg ble dette et skikkelig tilbakesteg, men håper den sitter når vi får lov å prøve igjen:santa

Uff, så leit Føler med deg, har mistet flere ganger selv. Håper du blir raskt gravid igjen. Krysser fingrene for deg ❤️
 
:sign14
Hei. Det går ikke bra for min del, unormalt lav stigning og svangerskap utenfor livmor. Håper dette heller øker oddsen til dere andre eller min egen i fremtiden:Heartpink
Og skulle dere få blødning, ta det på alvor, utelukk eller avdekk exu så raskt dere kan!:love2 For meg ble dette et skikkelig tilbakesteg, men håper den sitter når vi får lov å prøve igjen:santa
så trist høre! ønsker deg lykke til med alt som kommer, så håper jeg det blir din tur til å komme helt til mål neste gang :Heartred
 
Er disse prosentene reelle og til å stole på? Ca 80% her, førstegangsgravid. Tror jeg er 4+5 i dag. Håper det går veien.
 
Back
Topp