Sannsynlighet for at dette går bra

78 %❤️
 
75,8%
 
76,5 :smiley-angelic001:Heartred
 
Krysser fingrene for at blødningene mine er en innmari lang festeblødning og ikke noe annet:Heartpink
 
76,7%
 
ekkelt å oppleve blødning! hvordan går det med deg? :Heartpink
Fælt å ikke vite, men det skal nok gå bra uansett hvilken vei. HCG på mandag på 222, HCG i går (onsdag) på 350. Skal ta en til i morgen (fredag). For tidlig til at legen så noe med ultralyd. Legen ville ikke si hva han trodde, men stigningen er vel for lav til at dette er liv laga? Jeg bør være rundt uke 4.Velger å tro det værste til ny legetime mandag. :(
 
Jeg har trodd jeg var mye tyngre enn jeg egentlig var så prosenten min har vært ganske feil :eek: siden klokka er over midnatt også så er jeg 81.4%❤️:eek:
 
Last edited:
Fælt å ikke vite, men det skal nok gå bra uansett hvilken vei. HCG på mandag på 222, HCG i går (onsdag) på 350. Skal ta en til i morgen (fredag). For tidlig til at legen så noe med ultralyd. Legen ville ikke si hva han trodde, men stigningen er vel for lav til at dette er liv laga? Jeg bør være rundt uke 4.Velger å tro det værste til ny legetime mandag. :(
Huff kjære deg ❤️❤️❤️ jeg skal verken gi forhåpninger eller noe, for dette kan jeg for lite om. Men litt stigning er det jo❤️ håper og ber for deg :smiley-angelic001
 
Back
Topp