Sannsynlighet for at det går bra

Synes tallene var ganske høye, sjansen for å miste er lavere enn denne siden oppgir i følge FHI. Forholder meg heller til det, lettere å være positiv med de tallene:p selv om snittet sikkert blir omtrent det samme.

Synes tallene var ganske høye, sjansen for å miste er lavere enn denne siden oppgir i følge FHI. Forholder meg heller til det, lettere å være positiv med de tallene:p selv om snittet sikkert blir omtrent det samme.

Hvor finner du de tallene? Bare nysgjerrig:happy:

Hvor finner du de tallene? Bare nysgjerrig:happy:

Her bl. a: https://www.fhi.no/nyheter/2019/ris...erkt-knyttet-til-mors-alder-og-svangerskapsh/

Nå har jeg ikke regnet ut snittet i tallene fra datayze, kan hende snittet der blir rundt 10% slik FHI sier at sjansen er. Det er bare for min egen psyke at jeg forholder meg til 10% i stedet for over 20% nå i starten. Mister jeg så er det jo forsåvidt samme hva sjansen er, skjer det så skjer det uansett liksom..

83,6 %❤️

86,5 i dag:happy: Trengte denne da eg har hatt litt brunlig utflod i dag. Ikkje opplevd dette i tidligere svangerskap, så blir litt bekymra merker eg:( Sjølv om eg les at det er veldig vanlig,og ikkje treng å bety tidlig abort.

Jeg kommer selvfølgelig til å bli skuffet og lei meg hvis det ikke går denne gangen, graviditeten er ønsket. Samtidig så er det første gangen jeg er gravid, og jeg ser på abort som kroppens måte å rydde opp i noe som ikke fungerer. Foreløpig tenker jeg ikke på at jeg har et barn i magen, men at det er noe som skjer meg kroppen som kanskje resulterer i en baby. Prøver å ha et avslappet og realistisk forhold til at sa kan skje.

Hvordan er dette for deg? Tenker dere på spiren som barnet deres, eller litt mer avventende?

Spør fordi jeg er nysgjerrig på hvordan andre har det!

Back
Topp