Sannhetens time om en time!!!

For et sjokk! Og for en vanvittig god nyhet!

ÅÅÅÅÅÅÅÅåååhh så fantastisk!!!!

Skikkelig glad på deres vegne nå!!

Mange klemmer...[:D]

gud så bra at alt ordnet seg for dere! Gratulerer så kjempe masse[:D]

det var godt å høre at det sto bra til der inne i din trygge hule.[:D] nå må du ta det med ro og tenk bare på deg selv og babyen. lykke til videre i svangerskapet[;)]

Å så bra! Feller noen gledestårer for deg, samboeren din og bebisen![:D]

SÅ BRA[:)][:)][:)][:)][:)][:)]
NÅ ble jeg virkelig glad[:)]Kjekt at alt ordnet seg og at babyen har det bra[:)] Syns det var merkelig at legen ikke kunne se ungen på ultralyd men nå er det like greit å glemme det og bare kose seg resten av svangerskapet[:)]
GRAULERE SÅ MASSE[:D]

Gratulerer så kjempe mye lykke til videre[;)]

Ønsker deg kjempe lykketil[:)]
krysser fingre å tær for dere[:D]

Hei igjen alle sammen! Joda, han spesialisten var i sjokk over at legen ikke så babyen, spesiellt siden hun hadde brukt både utvendig og innvendig ultralyd. Han mente at hun kunne ikke sakene sine, hvis hun ikke så den... det var et friskt og fint foster der. Har lagt inn bilde av den... Er ikke bebisen min fiiin?? [:D][:D][:D]

Tusen tusen takk alle dere her inne som støtta meg og sendte fine meldinger, det satte jeg virkelig pris på! [:)]

ååå.så forferdelig å høre.[:(][:(][:(][:(].håper hun har sett feil...let us know da hvordan det går....[8|]

det gikk veldig bra! men fikk ikke til med bildet... får se i morgen... [:D][:D][:D]

Så bra,gratulerer så masse da!!!
Ble skikkelig lei meg da du fortalte legen ikke fant bebisen...[8|]
DUM,lege...[:@]
Bra vi har spesialister å ty til!!![:D]

Og masse lykke til videre med å bære frem den lille...[;)]

JEG VISSTE DET, JEG VISSTE DET[:D][:D][:D]

LYKKE TIL!!!JEG ER KJEMPE GLAD PÅ DERES VEGNE][:)][:)][:)][:)][/

ORIGINAL: AngeLine

Tusen millioner takk for alle støttemeldingene fra dere!!! Og vet dere hva!??? Spesialisten fant babyen min!!!! Jeg er så glad at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg... jeg og samboeren min har hatt noen skikkelig tøffe døgn bak oss, men nå... nå kan vi bare glede oss over den lille bebisen vår!!! Fikk høre hjerteslagene og alt!! Er overlykkelig!! [:D][:D][:D]

Sambo prøver å scanne inn noen av de bildene vi fikk hos spesialisten, så da skal jeg legge det inn senere! [:)]

Nå ble jeg nesten like glad som du er!!!!! Det var deilig å høre at det går bra- kos dere masse videre [:D][:D][:D] Klemmer fra meg [:D]

TUSEN TUSEN TAKK!!!!!!

Så rart å lese.... vår lille familie! He he he, nå er vi en liten familie!!!!

Dette var veldig gode nyheter. Er veldig glad på deres vegne. Nå kan dere bare slappe av og kose dere videre.

Hurra, hurra, hurra!! Dette var veldig gode nyheter, kjempeglad på deres vegne!
Masse lykketil med resten av svangerskapet, håper du slipper flere sånne bekymringer.

Sitter her med tårer nedover kinnene selv jeg nå! Så godt at alt var i orden! Og bra at dere fant en spesialist som kunne jobben sin!! :)

ååå det var kjempe godt å høre at han fant babyen din...
det gjorde oss alle godt ....[;)]
lykke til videre...
masse klemmer fra meg[:)]

Back
Topp