Sannhetens time om en time!!!

Nå har samboeren min fått tak i en time hos en spesialist!!! Men tør ikke håpe, er helt utafor nå... synes det er veldig rart hvis en lege ikke skulle finne noe på ultralyden, hvis det var noe der.. men det er så merkelig.. blødde jo som sagt ikke så mye, og det stoppa! Det har jo ikke kommet ut noe heller... Er i ferd med å bli gal nå!!! [:(]

Håper virkelig at den legen tok feil. Jeg ville tro at du skulle ha merket det hvis du mistet ungen. Hold oss oppdateret. Vi her inne tenker mye på dere og håper at alt skal gå godt. Ventetiden må være grusom men ikke gi opp håpet enda.
LYKKE TIL

Når fikk dere en ny time hos en spesialist? Det må jo være helt jævlig å gå rundt og ikke vite noen ting. Jeg føler i hvert fall med deg, og jeg håper du og din samboer støtter hverandre godt nå. Vi får krysse fingrende og håpe....

kjenner den følelsen du antagelig sitter med nå......den følelsen unner man ingen!ville trodd at du ikke hadde mistet når du blødde så lite....[&:]når\ viss fosteret hadde kommet ut i evt bindet så hadde det vært klumper i blodet...viss du skjønner......det er jo et dårlig tegn kan være med friskt blod, men da jeg mistet så hadde jeg ganske vondt i magen....som små rier......og blødde mer og mer...til slutt kom det en stor klump i bindet og smertene ga seg,,,,men jeg blødde en god stund etterpå oxo......men det er ikke sikkert det er likedan for alle[&:]

VIL ØNSKE DEG LYKKE TIL!!KRYSSER HELE MEG I HÅP OM AT LEGEN TOK FEIL

*klem*

Åhnei...[:(]

Når fikk du time hos spesialist da?

Mange klemmer...

lykke til videre. Har opplevd det samme. Den ene legen som jeg går til sa at uansett hvor lang tid en hadde hvert gravid, har en mistet et barn, så en måtte ta sorg reaksjonene alvorlig[:(]. Ta deg selv god tid og unn deg noe godt og ikke sitt og sture. Vet at det ikke er lett, men ikke gi opp. Jeg mistet på nytt år, men er heldigvis gravid igjen og har termin i desember. Så ønsker deg lykke til videre.[:)]

Uff, det var veldig trist å høre AngeLine [:(] Jeg kan ikke engang begynne å forestille meg hvor vondt du har det nå.
Som alle andre her så håper jeg det har gått bra og at legen gjorde en feil. Krysser fingrene for at spesialistene finner babyen din. [&o]

Tusen millioner takk for alle støttemeldingene fra dere!!! Og vet dere hva!??? Spesialisten fant babyen min!!!! Jeg er så glad at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg... jeg og samboeren min har hatt noen skikkelig tøffe døgn bak oss, men nå... nå kan vi bare glede oss over den lille bebisen vår!!! Fikk høre hjerteslagene og alt!! Er overlykkelig!! [:D][:D][:D]

Sambo prøver å scanne inn noen av de bildene vi fikk hos spesialisten, så da skal jeg legge det inn senere! [:)]

Så godt å høre[:)]Lykke til videre og jeg krysser fingrene for at alt skal gå bra videre i svangersapet[:D]. Kos deg videre og slapp av[8D]

Har aldri grått så mange gledestårer i hele mitt liv!! Dette er det største jeg har vært med på! [:D]

Så godt å høre at alt er bra. Gratulterer så masse.

Det var godt å høre....

Gratulerer så mye...

Det var utrolig godt å høre at alt sto bra til.. Gratulerer så masse.

Så deilig!!!
Gratulerer nok en gang, og lykke til videre. Alt går bra skal du se...

ÅÅÅÅ Nå ble jeg glad!!
Hadde på følelsen at legen din tok feil, men ville ikke si noe tilfelle jeg tok feil..
men det gjorde jeg ikke
HURRA!!

Så utrolig bra!!![:D]
Kjempegodt å høre!! Da kan du bare kose deg videre i svangerskapet[:D][:D]

Kan jeg spørre deg, om hva spesialisten sa ang at hun legen ikke hadde sett fosteret?
Jeg mistet, og 2 uker før selve aborten satte i gang, var jeg på UL, og dem så ingenting... Synes det var rart ettersom
fosteret ikke var ute enda...
Men så godt at alt er bra med dere[:)]

DET VAR HELT UTROLIGT KJEKT Å HØRE. HUN DER LEGEN DIN BURDE SENDT DEG VIDERE MED EN GANG. FOR EN ......... [:@]NO KAN DERE TA DER MED RO. ER SÅ GLAD PÅ DERES VEGNE. KJEMPE KLEM[:D]

Back
Topp