Sannhetens time om en time!!!

AngeLine

Gift med forumet
Hei alle sammen! Nå er jeg skikkelig uvel!! Skal få vite hvordan det står til med bebisen min om en time, etter at jeg blødde på fredag!! [:(] Gruer meg såå fælt! Har en forferdelig magefølelse! Men samboeren min er overbevist om at det gikk bra, siden jeg stoppa og blø, og legen på legevakta sa at livmormunnen var lukket. Hjeeelp!! Kryss fingre og tær for meg jenter!!!!!!!

Tenker på deg og krysser alt. Lykke til!!!!!

Hei AngeLine..

Lykke til hos legen etterpå, alt er helt sikkert som det skal men det er god å få det bekreftet av legen.

Tusen takk alle sammen! Har skikkelig vondt i magen!!! snille dere... Jeg slutta å blø etter kanskje en liten time, og da hadde jeg blødd 1 bind kanskje, så jeg synes det var veeldig ekkelt! Er så forferdelig redd [&o]

Lykke til AngeLine :) Her som jeg sitter også krysser jeg alt det man kan krysse for deg.

LYKKE,LYKKE TIL.Du må logge deg på når du kommer hjem og fortelle oss som sitter her og venter hvordan det gikk. [;)]

Lykke til ,det går sikkert bra. Jeg hadde blødning i uke 5 og i uke 6, det viste seg og vare problem fritt.

Krysser fingrene for deg.

Eva

lykke lykke til!!
Går nok sikkert bare bra skal dy se[:)]
krysser fingrene for deg[:)]

da har jeg vært hos legen [&:] hun knota veldig med ultralyd apparatet og til slutt sa hun at hun ikke kan finne noe foster [:(][:(] Samboeren min har begynt å ringe rundt til alle mulige klinikker nå... [:(][:(][:(]

Nei så forferdelig [:(] [:(] [:(] Nå fikk jeg skikkelig vondt inni meg. Tenkt masse på deg etter jeg leste innlegget ditt i morges... Er alt håp ute eller kan det hende det har gått bra?? Huff... Håper de tok feil der inne... [&o]

Åå [8|][:(]
Håper hun bare var dårlig til å leite[&:]

*Klem*

Så fryktelig [:(] Håper at hun tok feil- siden ho fomla!!!! Hold oss oppdatert!! Støtteklem fra meg [:D]

Du må ha MASSE lykke til. Jeg håper og tror at alt bare står bra til. Jeg har slitt med blødninger så og si hele svangerskapet. Blødde i to måneder i begynnelsen og fra uke 20 til uke 30. Nå er jeg snart i uke 35 og ungen har det kjempe fint. Jeg fikk beskjed om at noen helt enkelt bare blør lettere enn andre. Jeg vet ikke om det var en kjempe trøst men jeg håper det. Alt er helt fint. Hold oss oppdatert

åååååååååååå det var kjempe trist å høre,du må prøve og få det dobbelt kjekket. stakkars dere,har virkelig vondt av dere no. veldig trist dette.

Huff, det var nok ikke noe hyggelig opplevelse. Håper dere finner et annet sted og at de tok feil der dere var.

Uff så fryktelig leit[:(] Vet ikke hva jeg skal si.. Kroppen ordner opp selv så det er mulig at fosteret ikke var friskt. Vet at det ikke er en trøst. Beklager veldig for tapet deres[:(]

Uff... det var vondt å høre. Føler med deg, får helt vondt innvendig jeg. Har opplevd det samme [:(][:(]. Men du burde få det dobbeltsjekket ja. Tenker på deg...

hva????
hvorfor ble du ikke sendt videre til sykehuset for grundig ultralyd undersøkelse da?
hadde jeg hvert deg hadde jeg dratt på akutt legevakt på sykehuset, for grundig sjekk!

uff uff og uff!
noe jævla dritt det der, håper virkelig det ordner seg for dere.

stakars, dra på sykehuset, så får du et garantert svar!

håper det ordner seg ihvertfall.
stor klem fra meg

Back
Topp