Sandwichs dagbok

@AnneS jeg setter pris på at du svarer og deler rundt det som skjedde med pappaen din! Det er noe slags trøst i fellesskapet, selv om det er vondt også.
 
Det er jo bare fælt :crybaby2. Hadde nok vært sånn selv, prøvd å holde meg oppe for de rundt..
Sikkert vondt i hjertet å få et brev etterpå, men også innmari fint egentlig!


Ja, dette gikk jo bra!
Snakk om å splash the cash når livet ellers suger, uff haha.
Her er mine klissvåte vanlige tester, strekene kom ganske med en gang.

Vis vedlegget 419925
Hurra, for noen fine tester :love7
 
Kveldstest med gul og ikke oransje urin :p. I morgen kan jeg melde Porsgrunn hvis det ikke er noe blod som kommer først da!

Pappas form er fortsatt nedadgående, jeg blir på Hamar og skal prøve å få tak i lege på sykehuset i morgen som kan avklare litt rundt noen ct-bilder.. Nå er jeg så utkjørt at jeg begynner å slite litt. Regner med team for kortvarig psykisk helsehjelp i kommunen ringer meg i morgen også.
 

Vedlegg

  • IMG_20231119_211924_edit_234129809976253.jpg
    IMG_20231119_211924_edit_234129809976253.jpg
    1,1 MB · Visninger: 28
Da har jeg blitt satt opp på ultralyd i Porsgrunn om tre uker. Jeg vet ikke helt hva jeg hadde trodd, kanskje at jeg fikk resept på ett eller annet? :p er det ikke "vits" så tidlig? Det var snakk om eventuelt for eksempel progesteron og Albyl-e.
 
Da har jeg blitt satt opp på ultralyd i Porsgrunn om tre uker. Jeg vet ikke helt hva jeg hadde trodd, kanskje at jeg fikk resept på ett eller annet? :p er det ikke "vits" så tidlig? Det var snakk om eventuelt for eksempel progesteron og Albyl-e.

Så rart! Jeg tilhører Porsgrunn som lokal sykehus så gikk ditt etter habituell abort for utredning og da starta jeg med progesteron etter eggløsning og skulle gå på det frem til enten tr eller uke 12! Men denne gangen starta jeg etter ul I uke 7 med både progesteron og blodfortynnende, så kanskke det er ny praksis ? :)
Godt med en dato å forholde deg til hvert fall❤️
 
Så rart! Jeg tilhører Porsgrunn som lokal sykehus så gikk ditt etter habituell abort for utredning og da starta jeg med progesteron etter eggløsning og skulle gå på det frem til enten tr eller uke 12! Men denne gangen starta jeg etter ul I uke 7 med både progesteron og blodfortynnende, så kanskke det er ny praksis ? :)
Godt med en dato å forholde deg til hvert fall❤️
Ja, ikke vet jeg! Jeg svarte tilbake i appen om det var det som er planen da, tar bare utgangspunkt i det. Vi er utredet med blodprøver og alt sånn i oppstart, og ingenting i veien med det som er sjekket. Samme svar som deg, da!
Jeg bor i Porsgrunn, så da er vi kanskje ikke så langt unna hverandre :).
 
Ja, ikke vet jeg! Jeg svarte tilbake i appen om det var det som er planen da, tar bare utgangspunkt i det. Vi er utredet med blodprøver og alt sånn i oppstart, og ingenting i veien med det som er sjekket. Samme svar som deg, da!
Jeg bor i Porsgrunn, så da er vi kanskje ikke så langt unna hverandre :).

Ja, da har en hvert fall spurt!

Bor i Skien, men ikke langt unna kommunegrensa, så langt unna hverandre er vi ikke da nei :D
 
Fortsatt ikke hørt noe, så har sendt masemelding I Crypho.

For øyeblikket på sykehuset med faren min etter å ha snakket med kreftlege + han har fått ny sonde. Heldigvis kommer samboeren min og hunden på fredag ❤️
 
De skal skrive resept på Albyl-e og Cyclogest, også har jeg stilt spørsmål tilbake fordi missed abortion står som kontraindikasjon på Cyclogest. Regner med jeg får starta i morra.
 
Da har jeg hatt første mareritt om blod nedover låret :android:. Drømt generelt mye rart i natt. Håper at jeg får resept og kan hente ut medisiner i dag. Føler tiden går fra meg!
 
Resepter er klaere og da starter jeg med blodfortynnende og progesteron i dag :). Da har jeg gjort det jeg kan for de beste forutsetninger denne gangen!

Har ellers i dag bare stått opp, spist noe grøt, og skal besøke pappa etterpå. Han ønsker seg en høyttaler på tilbud som jeg skal ordne for han ❤️. Har ligget på sofaen og halvsovet et par timer nå også. Gleder meg VELDIG til samboer kommer hit i morgen kveld. Han tar med hunden og kanskje vi kan ta med henne på sykehjemmet.
Men, før det venter en lang tur til riksen med pappa for å ta en biopsi.

IMG_20231123_131406.jpg
 
Jeg har blitt 85% sykmeldt ut året og tenker at det passer bra nå med tanke på graviditeten, det er i hovedsak for pappa. Så da kan jeg jobbe midt i uka og få til langhelger.
 
Da har jeg bikket inn i uke 6 og det hjelper jo ikke så veldig mye på stress dessverre :p. Jeg har jo en innstilling om at dette sikkert ikke går, og da er det "bedre" hvis det skjærer seg tidlig. Da er det mindre å kjenne.

Når det er sagt, har jo lyst til at det skal gå også selvfølgelig! Masse blanda følelser. Tenker av og til på om sjansen for spontanabort er høy fordi "alle" egg fester seg i meg, og tenk om dette også er dårlig kvalitet osv osv.. Det er jo umulig å vite!

11 dager igjen til TUL.

Har selvfølgelig også fått et problem med bilen som vil koste meg 7-10 000,-. God jul!
 
Håper dette er terminspire altså :Heartpink
Drittbil!! Også nå før jul da gitt!! Urk
Hehe, ja! Typisk at det bare baller på seg :p.
Jaja. 6+3 i dag i følge menstermin i Preglife, samboer lurte på om ikke jeg kunne lage delt graviditet der, så da gjorde jeg det. Hyggelig at han spør! Vi snakker jo ikke så mye om denne graviditeten, er veldig sånn avmålt frem mot ultralyd tror jeg.

Jeg er heeeelt zombie, orker lite og trøtt hele dagen. Håper det er graviditeten! Ellers ikke noe særlig andre symptomer, litt verk i ryggen.

Var edru på julebord i går, det var kjedelig. :p syns sånne ting er mest gøy med alkohol. Skal bort der nå og rydde, holder egentlig på å sovne på sofaen! Vi har vært flinke i dag og rydda inn mye greier fra ute og inn i vinterhagen.

Edit: har også ligget sammen siden første gang etter jeg ble gravid, det er veldig lenge siden til å være oss. Bare føles så utrygt på et vis og at det skal gjøre at noe går gærent. Samtidig er det veldig bra for forholdet å ligge litt da! Har ikke fått beskjed om å la være, men. Føles som at jeg forstyrrer noe :p
 
Hehe, ja! Typisk at det bare baller på seg :p.
Jaja. 6+3 i dag i følge menstermin i Preglife, samboer lurte på om ikke jeg kunne lage delt graviditet der, så da gjorde jeg det. Hyggelig at han spør! Vi snakker jo ikke så mye om denne graviditeten, er veldig sånn avmålt frem mot ultralyd tror jeg.

Jeg er heeeelt zombie, orker lite og trøtt hele dagen. Håper det er graviditeten! Ellers ikke noe særlig andre symptomer, litt verk i ryggen.

Var edru på julebord i går, det var kjedelig. :p syns sånne ting er mest gøy med alkohol. Skal bort der nå og rydde, holder egentlig på å sovne på sofaen! Vi har vært flinke i dag og rydda inn mye greier fra ute og inn i vinterhagen.
Ja, er gjerne sånn dessverre! Drit før jul :hilarious:
Åh koselig da at han vil se også! Skjønner det kan være enklere å ha det litt på avstand frem til ultralyd. Kjedelig at man er så trøtt i starten:arghh:
 
Back
Topp