Sandansaften

Aninee

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Feirer dere denne dagen ? Hvordan feires den? Er barna med?

Hvis d er St.Hansaften du mener så ja vi feirer og barna er med!:)
Man tenner bål og griller og leker en hel masse div leker:)

Borettslaget har bålbrenning, leker for ungene og litt forskjellig. Var med i fjor, usikker på om høygravide meg orker det i år. Er ikke noen big deal for meg, selv om det er kjekt når det skjer noe sosialt.

Vi griller med mine foreldre og søsken :)

Lite. Bor på innlandet! Tror folk langs kysten er mye flinkere til å feire det! :)

Feirer det nesten hvert år, ut med båten om det er fint vær, i båt kortesje, da har leder båten høyttalere som spilles høyt ut til alle båten :p vi griller somregel på en øy etterpå med venner og bekjente :) ser også på bålet på en eller annen strand når det skal tennes! ;) satser på fint vær og har forhåpentligvis en liten en som også skal være med i år :D

Feiret sankthans hvert år da jeg var liten. Var i fjæra sammen med familie og venner av familien. Vi barna lekte og bada (om været var fint), grilla mat og hadde det alle tiders til langt på kveld:)
Dessverre har ikke dette blitt videreført, så nå feirer vi ikke lenger.

Noen ganger grilling men ingen tradisjon

Grilling og bålbrenning. Varierer litt hvor vi er. :)

Feirer hvert år så langt været ikke er ufyselig. Da er det grilling, leker, natursti, bading, etc. Bålet tennes alltid kl 21, så er det sang og musikk ut i de seine nattetimer. Barna er alltid med og dagen feires med familie og venner:)

Bålbrenning og grillinge med nabolaget eller familien stort sett ;-)

Griller og ser på bålbrenning

Griller med familien :)

Back
Topp