Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Borettslaget har bålbrenning, leker for ungene og litt forskjellig. Var med i fjor, usikker på om høygravide meg orker det i år. Er ikke noen big deal for meg, selv om det er kjekt når det skjer noe sosialt.
Feirer det nesten hvert år, ut med båten om det er fint vær, i båt kortesje, da har leder båten høyttalere som spilles høyt ut til alle båten vi griller somregel på en øy etterpå med venner og bekjente ser også på bålet på en eller annen strand når det skal tennes! satser på fint vær og har forhåpentligvis en liten en som også skal være med i år
Feiret sankthans hvert år da jeg var liten. Var i fjæra sammen med familie og venner av familien. Vi barna lekte og bada (om været var fint), grilla mat og hadde det alle tiders til langt på kveld
Dessverre har ikke dette blitt videreført, så nå feirer vi ikke lenger.
Feirer hvert år så langt været ikke er ufyselig. Da er det grilling, leker, natursti, bading, etc. Bålet tennes alltid kl 21, så er det sang og musikk ut i de seine nattetimer. Barna er alltid med og dagen feires med familie og venner