*Meya*
Forumet er livet
Jeg er så lei av å ikke ha noen rettigheter i forbindelse med samvær med far. Alt jeg får til svar uansett hvor jeg henvender meg, er at samværet skal være "til barnas beste" og det betyr at når far ikke vil ha barna, er det ikke til barnas beste, så da får han ta de når han vil. Jeg har forsøkt ALT. Først barnevernet, men de kunne ikke hjelpe meg med mindre jeg ikke leverte bekymringsmelding på de barna far allerede har, det hjalp ikke at han slo Sofiane, det var bare å kutte ut samværet. Så fikk vi lov til å komme til en psykolog eller noe, som er spesialist i samvær, men han gadd jo selvsagt ikke å komme, og ingen kan tvinge han.
I og med at det er ett gammelt brudd (over fem år sia) kan vi heller ikke komme til familiemeglingskontoret eller hva det heter...
Jeg er bare møkk lei. Jeg er utslitt av konstant krangling, konfrontasjoner og masing på de ungene, og ønsker bare bittelitt avlastning innimellom. Men alt, ALLTID skal være på HANS premisser. HANS kone skal tas hensyn til. HANS barn skal tas hensyn til... Hva mend MIN Mann, VÅRT barn...
[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
I og med at det er ett gammelt brudd (over fem år sia) kan vi heller ikke komme til familiemeglingskontoret eller hva det heter...
Jeg er bare møkk lei. Jeg er utslitt av konstant krangling, konfrontasjoner og masing på de ungene, og ønsker bare bittelitt avlastning innimellom. Men alt, ALLTID skal være på HANS premisser. HANS kone skal tas hensyn til. HANS barn skal tas hensyn til... Hva mend MIN Mann, VÅRT barn...
[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]