Snorkfrøkena
Betatt av forumet
Vi tenker på dere. Varm klem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Satt i går og leste bloggen din. Med tårer i øynene sitter jeg nå og prøver og samle meg sammen til og skrive noen ord til deg.Kaimana skrev:
Jeg aner ikke hva dere går igjennom nå,men jeg skjønner det må være noe av det værte en mamma opplever,så høyt man elsker barna sine,så skal ikke de bli borte på den måten.
Samuel var og er en nydelig liten vakker gutt,som har en fantastisk mamma,nemmelig DEG! Du har to nydelige gutter som er med deg hver dag,og natt.
Vit at det er mammaer rundt om i hele Norge,som sender seg varme tanker og klemmer.
Ta vare på hverandre
Mamma og Pappa, ikke sørg over meg. Jeg er tett ved deres side natt og dag. Og inne i hjertet deres vil jeg alltid være. Mitt legeme er borte, men alltid er jeg nær. Jeg er alt dere føler, ser eller hører. Min sjel er fri, men jeg er aldri borte så lenge dere har meg levende i deres hjerte. Jeg vil aldri gå bort fra dere. Jeg er den største stjernen på himmelen. Dere vil alltid se meg. Jeg er den varme myke sanden når dere er på stranden. Jeg er de fargerike bladene når høsten kommer, og den rene hvite snøen som treffer bakken. Jeg er de vakre blomstene som dere er så glade i, og det klare stille vannet i et lite tjern. Jeg er de første blomstene dere ser om våren. Jeg er de første regndråpene som april kommer med. Jeg er de første solstrålene når solen begynner å skinne. Og dere vil se at ansiktet i månen er mitt. Når dere tror at ingen er glad i dere, kan dere snakke til meg. Jeg vil hviske mitt svar mellom løvet på trærne, og dere vil føle mitt nærvær i den varme sommervinden. Jeg er de varme salte tårene som renner når dere gråter. Og de vakre drømmene som kommer når dere sover. Jeg er smilet du ser i et barns ansikt. Bare se,Mamma og Pappa - Jeg er overalt