Samuel ble bare 8 uker..

Vi tenker på dere. Varm klem

Herregud!!!!!!!!!!!!! Kondolerer så masse. Nå ble jeg skikkelig trist. Sender varme klemmer til dere fra meg.

Har ikke vært her på en stund. Så ufattelig urettferdig, uvirkelig og trist! Umulig for meg å fatte hvordan det kan oppleves, tårene bare triller her. Kondolerer. Beste tanker til dere, som prøvde alt og ga ham det beste han kunne få i livet.

Har nettopp lest bloggen din, og tårene bare renner og renner. Kondolerer så mye med tapet av den lille skjønne gutten deres. Ta vare på hverandre i den tunge tiden.

Klem

Satt i går og leste bloggen din. Med tårer i øynene sitter jeg nå og prøver og samle meg sammen til og skrive noen ord til deg.

Jeg aner ikke hva dere går igjennom nå,men jeg skjønner det må være noe av det værte en mamma opplever,så høyt man elsker barna sine,så skal ikke de bli borte på den måten.

Samuel var og er en nydelig liten vakker gutt,som har en fantastisk mamma,nemmelig DEG! Du har to nydelige gutter som er med deg hver dag,og natt.

Vit at det er mammaer rundt om i hele Norge,som sender seg varme tanker og klemmer.

Ta vare på hverandre

Mamma og Pappa, ikke sørg over meg. Jeg er tett ved deres side natt og dag. Og inne i hjertet deres vil jeg alltid være. Mitt legeme er borte, men alltid er jeg nær. Jeg er alt dere føler, ser eller hører. Min sjel er fri, men jeg er aldri borte så lenge dere har meg levende i deres hjerte. Jeg vil aldri gå bort fra dere. Jeg er den største stjernen på himmelen. Dere vil alltid se meg. Jeg er den varme myke sanden når dere er på stranden. Jeg er de fargerike bladene når høsten kommer, og den rene hvite snøen som treffer bakken. Jeg er de vakre blomstene som dere er så glade i, og det klare stille vannet i et lite tjern. Jeg er de første blomstene dere ser om våren. Jeg er de første regndråpene som april kommer med. Jeg er de første solstrålene når solen begynner å skinne. Og dere vil se at ansiktet i månen er mitt. Når dere tror at ingen er glad i dere, kan dere snakke til meg. Jeg vil hviske mitt svar mellom løvet på trærne, og dere vil føle mitt nærvær i den varme sommervinden. Jeg er de varme salte tårene som renner når dere gråter. Og de vakre drømmene som kommer når dere sover. Jeg er smilet du ser i et barns ansikt. Bare se,Mamma og Pappa - Jeg er overalt

Kaimana skrev:
Satt i går og leste bloggen din. Med tårer i øynene sitter jeg nå og prøver og samle meg sammen til og skrive noen ord til deg.

Jeg aner ikke hva dere går igjennom nå,men jeg skjønner det må være noe av det værte en mamma opplever,så høyt man elsker barna sine,så skal ikke de bli borte på den måten.

Samuel var og er en nydelig liten vakker gutt,som har en fantastisk mamma,nemmelig DEG! Du har to nydelige gutter som er med deg hver dag,og natt.

Vit at det er mammaer rundt om i hele Norge,som sender seg varme tanker og klemmer.

Ta vare på hverandre

Mamma og Pappa, ikke sørg over meg. Jeg er tett ved deres side natt og dag. Og inne i hjertet deres vil jeg alltid være. Mitt legeme er borte, men alltid er jeg nær. Jeg er alt dere føler, ser eller hører. Min sjel er fri, men jeg er aldri borte så lenge dere har meg levende i deres hjerte. Jeg vil aldri gå bort fra dere. Jeg er den største stjernen på himmelen. Dere vil alltid se meg. Jeg er den varme myke sanden når dere er på stranden. Jeg er de fargerike bladene når høsten kommer, og den rene hvite snøen som treffer bakken. Jeg er de vakre blomstene som dere er så glade i, og det klare stille vannet i et lite tjern. Jeg er de første blomstene dere ser om våren. Jeg er de første regndråpene som april kommer med. Jeg er de første solstrålene når solen begynner å skinne. Og dere vil se at ansiktet i månen er mitt. Når dere tror at ingen er glad i dere, kan dere snakke til meg. Jeg vil hviske mitt svar mellom løvet på trærne, og dere vil føle mitt nærvær i den varme sommervinden. Jeg er de varme salte tårene som renner når dere gråter. Og de vakre drømmene som kommer når dere sover. Jeg er smilet du ser i et barns ansikt. Bare se,Mamma og Pappa - Jeg er overalt

Tusen takk for fine ord. 

Begynner selv å bli tom for ord. Ville bare si at jeg syns det er så fint at det er så mange som bryr seg og gråter med oss, det hjelper selv om vi aldri får han tilbake.

Jeg har fått en sterkere tro etter at han gikk bort, ikke fordi jeg desperat ønsker å se han igjen, men fordi jeg har brukt så mye tid og krefter på å fundere over dette og leser og hører om overnaturlige ting (leser bla Snåsamannen og Nye testamentet) og etterhvert har blitt mer og mer overbevist om at dette livet bare er en mellomstasjon...

Så jeg tror jeg kommer til å se han igjen...og det er sprøtt å tenke på at alle skal vi dø en gang og da finner vi ut av hva som er riktig. 

Ble et dypt svar dette her..men slike opplevelser røsker en opp av sine vante omgivelser og tvinger en til å finne ut av ting og finne ut hva man tror på her i livet.

leste bloggen nå.. klarer ikke å slutte å gråte! noe så trist.. har ikke ord, kun tårer...!

Har ikke vært her inne siden før jul, og fikk sjokk da jeg så dette.
Helt forferdelig. Kan ikke beskrive hva jeg føler og tenker nå. Jeg får så utrolig vondt når jeg sitter her å tenker hvor forferdelig dere må ha det nå.
Tenker på dere.
Hvil i fred lille gullskatt <3

Må bare si at jeg tenker veldig på dere! Håper dere får den støtten dere trenger og de svarene dere har behov for.

Back
Topp